Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: جبهه استكبار می‌خواهد با الگوسازی‌های دروغین باعث تغییر نگرش نسل جوان به اسلام اصیل و ویژگی‌های پیامبر رحمت شود كه هیچ گاه این امر محقق نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لارستان، حجت‌الاسلام عبد‌الله عباسی در جمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس دسیسه‌های دشمن را به‌منظور انحراف جوانان یادآور شد و گفت:  همیشه حكومت‌های استكباری از بیداری مردم مظلوم  و ستم‌دیده در هراس بوده‌اند و امروز هم با همین ترفند و با شبهه‌افكنی در فكر و ذهن جوانان به‌دنبال دسیسه‌پردازی و دروغگویی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی جسارت به ساحت مقدس پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم را نمونه بارزی از شبهه‌افكنی و دسیسه‌پردازی غرب وحشی دانست و افزود: توهین به پیامبر اسلام،  فرآیندی برنامه‌ریزی شده از جانب جبهه استكبار است تا ذهن جوان مسلمان را به اصل و حقایق راستین دین خدا و پیامبر خاتم مخدوش كرده و با الگوسازی‌های دروغین باعث تغییر نگرش نسل جوان در سراسر دنیا به اسلام اصیل و ویژگی‌های پیامبر رحمت شوند كه هیچ‌گاه این امر محقق نخواهد شد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان متذكر شد: بیداری اسلامی كه با انقلاب جهانی امام راحل از كشور ایران آغاز شد؛ امروز به یک پدیده انكار‌ناپذیر و مبارک برای آگاهی و بیداری مردم جهان تبدیل شده است.

وی بیان كرد: عكس‌العمل جهانی انسان‌های آزاده و بیدار در سراسر دنیا،  به‌ویژه مردم و نسل جوان ایران اسلامی در برابر این رفتار شنیع، نشان داد كه ترفندها و شبهه‌افكنی‌های نخ‌نما شده، هرگز نمی‌تواند حقایق اسلام ناب را مخدوش كند.‌

 عباسی برنامه‌های انجام‌شده در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان  را یادآور شد و گفت: به‌‌رغم شیوع ویروس كرونا، برنامه‌های فرهنگی و اعتقادی این واحد دانشگاهی با كیفیت و كمیت خوبی در حال اجراست كه می‌توان به‌ویژه برنامه‌های باشكوه ازجمله برنامه‌های زنده محرم در فضای مجازی، زیارت‌ عاشورای هفتگی و ... را نام برد.

وی ادامه داد: فعالیت‌های فرهنگی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی لارستان باعث شد كه در دو سال پیاپی این واحد دانشگاهی در استان به‌عنوان واحد برتر مورد تجلیل مسئولان استانی و كشوری قرار بگیرد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان اجرای برنامه‌های هدفمند فرهنگی را از جمله اقدامات پیشرو این حوزه دانست و از حضور حداكثری كاركنان و دانشجویان در برنامه مجازی حضوری دانشگاه قدردانی كرد.

انتهای پیام/4117/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: نسل جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان نسل جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۶۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی شخصیت‌های بزرگ ایران و اسلام برای مبارزه با اسطوره‌های جعلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم گرامیداشت یکصدمین سالگرد فقیه و مجاهد عالیقدر آیت الله العظمی سیدعبدالحسین لاری با حضور پژوهشگران، نخبگان و برخی از مسئولان شهرستان و استان در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان برگزار شد.

مهدی زارع رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در این مراسم اظهار کرد: وظیفه این واحد دانشگاهی، بررسی و تحلیل زوایای پیدا و پنهان زندگی شخصیت‌های بزرگ ایران و اسلام بوده تا از این طریق از اسطوره سازی‌های جعلی و غیر بومی و همچنین تهاجم فرهنگی ممانعت شود.

وی، آیت‌الله سیدعبد الحسین لاری را شخصیتی تاریخی خواند و افزود: خدمات متقابل این روحانی مبارز به لارستان و حمایت‌های مردم لارستان از وی باعث شد که نام این فقیه مجاهد در طول یکصد سال گذشته همواره در اوج بوده به برکت انقلاب اسلامی این نام پرآوازه‌تر شود و از سوی دیگر نام لار نیز در بین شهر‌های کشور بدرخشد.

حکومت آیت‌الله لاری الگویی برای تشکیل حکومت اسلامی

حجت الاسلام سیدمختار موسوی خرم امام جمعه شهرستان لارستان نیز به ابعاد تاریخی زندگی این مبارز نستوه پرداخت، حکومت وی را نخستین نمونه حکومت اسلامی در منطقه با ویژگی‌های برجسته تاریخ ساز معرفی کرد و گفت:‌ این شخصیت وارسته با تلاش‌های منحصر به فرد خود و ایجاد نخستین حکومت اسلامی، الگویی برای تشکیل حکومت اسلامی فراگیر در کشور شد.

جایگاه آیت‌الله لاری در سیره عملی رهبر معظم انقلاب

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های لار، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی نیز عنوان کرد: اهتمام و توجه ویژه رهبر حکیم انقلاب به سیدعبدالحسین لاری بسیار خاص و مثال زدنی بوده و نشان دهنده جایگاه این سید بزرگوار در سیره عملی رهبر معظم انقلاب است.

علاء‌الدین بروجردی خواستار برگزاری کنگره بین المللی با حضور بزرگان و اندیشمندان کشور‌های مختلف به منظور شناساندن این شخصیت فراملی شد.

نقش آیت‌الله لاری در ارتقای جایگاه شهرستان لار در سیاسی اجتماعی ایران

رئیس مرکز پژوهش‌های استان مقدس شاهچراغ نیز با بیان ابعاد مختلف زندگی اجتماعی و فردی شخصیت این فقیه مجاهد مطرح کرد: با آمدن این روحانی از نجف اشرف به لار، جایگاه لار در سپر سیاسی اجتماعی ایران ارتقا یافته و لارستان، مرکز کانون توجهات مردم کشور در یکصد سال اخیر شود.

علیرضا بیابان نورد با اشاره به پیوند آیت الله لاری با توده مردم و همچنین نخبگان جامعه توضیح داد: هوش و ذکاوت بالای این مبارز نستوه و حمایت‌های مردم و تجار لارستان از قیام وی باعث شد که سید در انجام اقدامات خود موفق بوده و آثار تاریخی عملی ماندگاری از خود به‌جا بگذارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسالت بنیاد فرهنگی و هنری امامت و مهدویت در دانشگاه‌ها و مدارس
  • جشنواره فرهیختگان جوان آغاز شد
  • شناسایی شخصیت‌های بزرگ ایران و اسلام برای مبارزه با اسطوره‌های جعلی
  • توجه به تربیت رکن اساسی سیاست‌های فرهنگی دانشگاه است
  • توجه به امر تربیت در کنار آموزش، رکن اساسی سیاست‌های فرهنگی دانشگاه است
  • رویداد «صدرا» بهترین فرصت برای تبادل اندیشه‌ دانشجویان و صاحبان صنایع است
  • راه‌اندازی رشته آسیب‌شناسی ورزشی و تمرینات اصلاحی در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • استقرار ۴۵ هسته فناور و شرکت دانش‌بنیان در مرکز رشد واحد زاهدان/ جذب دانشجویان در قالب طرح پویش
  • استادان نقش مهمی در پیشبرد اهداف فرهنگی و اقتصادی کشور دارند 
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است