Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر انرژی روسیه اعلام کرد که بازیگران جهانی حوزه انرژی باید به‌طور مشترک بحران تقاضا را حل کنند.

به گزارش خبرگزاری رویترز از مسکو، الکساندر نواک، روز یکشنبه (ششم مهرماه) از همه فعالان بازار جهانی انرژی خواست برای مقابله با عواقب ناشی از گسترش ویروس کرونا که تقاضای سوخت را کاهش داده است، به‌طور مشترک تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در کنفرانس آنلاین وزارتخانه‌های انرژی کشورهای G20، همچنین گفت: تقاضای جهانی نفت به دلیل بحران کنونی در سال جاری تا ۱۰ درصد کاهش یافته است که سبب شده شرکت‌ها سرمایه‌گذاری در تولید را ۲۵ تا ۳۰ درصد کاهش دهند.

وی همچنین از تلاش‌های سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و متحدانش، موسوم به اوپک پلاس برای ایجاد ثبات در بازار نفت قدردانی کرد.

وزیر انرژی روسیه درباره خسارت‌های ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا گفت: وظیفه ما به عنوان رهبران صنعت انرژی نشان دادن استقامت و همبستگی در برابر چالش‌هایی از این قبیل است.

منبع: شانا

کلیدواژه: الکساندر نواک وزیر انرژی روسیه توافق اوپک و غیر اوپک بحران تقاضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۷۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقاضا جهانی برای بنزین کاهشی است

به گزارش خبرگزاری مهر شرکت مشاوره وود مک کنزی اعلام کرد تقاضای جهانی برای بنزین احتمالاً ۳۴۰ هزار بشکه در روز در سال ۲۰۲۴ رشد کرده و به ۲۶.۵ میلیون بشکه در روز می‌رسد که پایین‌ترین میزان رشد از سال ۲۰۲۰ و کمتر از رشد ۷۰۰ هزار بشکه‌ای تقاضای روزانه برای بنزین در سال ۲۰۲۳ است.

سوشانت گوپتا، تحلیلگر «وود مک کنزی» گفت: نفوذ خودروهای برقی در آمریکا و چین افزایش یافته است. امسال، تقاضای چین به دلیل استفاده بیشتر از خودروهای برقی، تنها ۱۰ هزار بشکه در روز رشد خواهد کرد.

شرکت مشاوره «ریستاد انرژی»، تقاضای جهانی برای بنزین در سال میلادی جاری را حدود ۲۶ میلیون بشکه در روز تخمین زد که حدود ۳۰۰ هزار بشکه در روز بالاتر از رشد حدود ۷۰۰ هزار بشکه در روز در سال ۲۰۲۳ است.

کد خبر 6098109 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • تقاضا جهانی برای بنزین کاهشی است
  • رشد تقاضای جهانی برای بنزین نصف می‌شود
  • تولید گاز باید افزایش پیدا کند/ لزوم بهینه سازی مصرف
  • وعده اتمام خاموشی‌ها در تابستان جاری/ کاهش مصرف خانگی دیگر استان‌ها، راه‌حل توسعه برق در استان‌های دیگر است؟
  • ساخت آجر‌های هوشمند انرژی با استفاده از پسماند
  • افزایش قیمت جهانی موادغذایی
  • پیش‌بینی تورم جهانی بین سال‌های ۲۰۲۴ تا ۲۰۲۶
  • قیمت جهانی موادغذایی بالا رفت
  • قیمت طلا به کف رسید؟
  • نقره و خودروهای برقی/ نقش فلز نقره در صنعت انرژی‌های تجدیدپذیر!