Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@22:41:38 GMT

میامی، قهرمان شرق و دومین فینالیست NBA

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۷۲۹۸

میامی، قهرمان شرق و دومین فینالیست NBA

تیم میامی هیت با شکست بوستون سلتیکس در ششمین دیدار قهرمانی در کنفرانس شرق NBA را جشن گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه بامداد روز گذشته لیکرز موفق شد در سری فینال کنفرانس غرب از سد دنور ناگتس عبور کند و قهرمانی خود را در این منطقه جشن بگیرد، امروز نوبت به ششمین دیدار از فینال کنفرانس شرق رسید. 


میامی هیت که فقط به یک برد برای رسیدن به فینال NBA نیاز داشت، برابر بوستون سلتیکس با نتیجه 125 بر 113 به برتری دست پیدا کرد تا در سری فینال کنفرانس شرق 4 بر 2 پیروز شده و قهرمانی خود را جشن بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مسابقه بام آدبائو سنتر میامی ستاره میدان بود و با کسب ۳۲ امتیاز و ۱۴ ریباند بهترین بازیکن میدان نام گرفت. در کنار او جیمی باتلر هم مثل همیشه برای میامی درخشید و کارش را با ۲۲ امتیاز و ۸ پاس منجربه گل تمام کرد. میامی هیت که برای قهرمانی به برد نیاز داشت در این دیدار تنها با ۸ بازیکن خود مسابقه را اداره کرد و نتیجه گرفت.


حالا این تیم که آخرین بار در سال ۲۰۱۴ قهرمان کنفرانس شده بعد از ۶ سال دوباره نماینده کنفرانس شرق در فینال خواهد بود و اینبار باید برابر لس آنجلس لیکرزی صف آرایی کند که همه مدعیان کنفرانس غرب را یکی پس از دیگری حذف کرده و اکنون مدعی اصلی قهرمانی است.


تقابل این دو تیم می تواند از این جهت هم جالب توجه باشد که لبرون جیمز در سال ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ که میامی قهرمان NBA شده در این تیم حضور داشته است و حالا با پیراهن لیکرز برابر تیم پیشین خود به میدان می رود.

 

بسکتبال آمریکا (ان بی ای)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بسکتبال آمریکا ان بی ای کنفرانس شرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۷۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالدآبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا خالد آبادی، پس از تساوی تیمش برابر تراکتور اظهار کرد: خدا را شکر، اول از همه از هواداران تشکر می‌کنم که در این مدت خیلی روحیه دادند. از بچه‌ها و کادرفنی هم ممنونم‌. حیف شد که نتوانستیم ببریم.

او درباره جو ورزشگاه یادگارامام گفت: حضور هواداران بازی را جذاب‌تر می‌کند. تجربه خیلی خوبی بود.

سنگربان استقلال در پاسخ به این سوال که آیا حضور هواداران استرس او را زیاد کرده بود؟ گفت: من قبلا در ازبکستان در این شرایط بازی کردم.

خالدآبادی در مورد شرایط استقلال در جدول و نگاه این تیم به بازی پرسپولیس و سپاهان بیان کرد: ما کاری به بازی‌های حریف نداریم. ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم.

دیگر خبرها

  • قهرمانی نوراللهی و الوحده با شکست فینالیست آسیا
  • نوراللهی قهرمانی را از فینالیست آسیا می‌گیرد
  • دیدار کارلوس ساینز، راننده فرمول یک با لوییس سوارز در میامی و هنرنمایی با توپ / فیلم
  • ناکامی آزمون مقابل تیم سابق / لورکوزن در آستانه فینالیست شدن
  • خالدآبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • رونالدو دبل کرد و النصر فینالیست شد
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال
  • پیروزی شهرداری گرگان در دومین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا
  • استقلال باید در تبریز مانند یک قهرمان بازی کند