Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ علی مطهری، نماینده تهران در مجلس دهم در واکنش به سرقت از دفتر محمد سروش محلاتی در یادداشتی نوشت: حادثه‌ای که برای جناب حجت‌الاسلام آقای سروش محلاتی در قم رخ داد، یعنی ورود شبانه افرادی به دفتر ایشان و سرقت لپ‌تاپ و هارد کامپیوترشان که حاوی مجموعه درس‌های فقه و اصول و سخنرانی‌های ایشان بوده، حادثه کوچکی نیست و نباید از کنار آن به سادگی گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر اطلاعات باید به سرعت پاسخ بدهد که این افراد چه کسانی بوده‌اند. حتی اگر افرادی از غیر وزارت اطلاعات بوده‌اند، باز وزیر اطلاعات باید پاسخگو باشد؛ چون طبق قانون اساسی مسوولیت پاسخگویی به مسائل اطلاعاتی و امنیتی با وزیر اطلاعات است.

باید ببینیم مجلس انقلابی با نقض فصل سوم قانون اساسی درباره حقوق ملت، چه برخوردی می‌کند و آیا نمایندگانی این موضوع را با سوال و حتی استیضاح دنبال می‌کنند یا اصلا این را مساله نمی‌دانند و خدای ناکرده آن را برای حفظ نظام لازم می‌شمارند! اینکه نوشته‌ها و ذخیره علمی یک محقق برجسته اسلامی را که محصول زحمات چندین ساله اوست به سرقت ببرند جفای بزرگی به او و به حوزه علمیه قم است. علما و فضلا نیز نباید از کنار این حادثه با سکوت بگذرند که فردا نوبت خودشان می‌رسد. آزادی تفکر و بیان و استقلال و حریت روحانیت باید محور و اساس حوزه علمیه قم باشد. به هر حال منتظر پاسخ وزیر اطلاعات هستیم. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 علی مطهری وزارت اطلاعات وزیر اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۷۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین پاداش ۱۰ میلیون دلاری در ازای اطلاعات مرتبط با سه ایرانی !

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از یورونیوز، بر اساس ادعای این نهاد آمریکایی، این افراد به انجام حملات سایبری «تحت هدایت و همکاری شرکت‌های نیابتی وابسته به سپاه پاسداران» به «بیش از ۱۲ شرکت آمریکایی، وزارت امور خارجه و وزارت خزانه‌داری ایالات متحده» متهم شده‌اند.

آمریکا برای این ایرانی ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد ! + عکس و مشخصات پاداش میلیون دلاری آمریکا برای تعقیب این ۲ ایرانی کد خبر 847029 برچسب‌ها ایران و آمریکا خبر ویژه اینترنت - هکر

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • آمریکا تحریم‌های جدیدی مرتبط با ایران و روسیه وضع کرد
  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • تعیین پاداش ۱۰ میلیون دلاری در ازای اطلاعات مرتبط با سه ایرانی !
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • آمریکا 4 فرد و 2 شرکت مرتبط با ایران را تحریم کرد