Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@19:54:25 GMT

یادواره شهدای مدافع سلامت در دهلران برگزار شد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۸۲۱۲

یادواره شهدای مدافع سلامت در دهلران برگزار شد

یادواره شهدای مدافع سلامت با تجلیل از کادر درمانی، پرستاران و مدافعان سلامت شهرستان دهلران به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان اجرایی وف رهنگی استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرماندار دهلران در این مراسم اظهار کرد: این روزها یادآور روزهای سختی است که همه دشمنان با تجهیز و حمایت از رژیم بعثی و صدام می خواستند نظام نوپای اسلامی را از بین ببرند و هدف آنان ساقط کردن نظامی بود که در عصر جدید و با تکیه بر شعار نه شرقی و نه غربی به وجود آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«مجید عسگری» با تقدیر از جهاد و از جان گذشتگی مدافعان سلامت در برابر بیماری کرونا، یادآور شد: تلاش و مجاهدت کادر درمانی در شهرستان دهلران قابل تقدیر است و مردم و مسئولان قدردان مدافعان سلامت هستند چرا که برای سلامت مردم از جان خود گذشتند.

 

وی با اشاره به اینکه امروز درمان یا پیشگیری قطعی برای کرونا ویروس به دست نیامده است، گفت: همه ما باید در این شرایط با رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و تشدید خود مراقبتی در صحنه مبارزه با کرونا به مدافعان سلامت کمک کنیم.

 

فرمانده سپاه دهلران نیز در این مراسم، اظهار کرد: امروز ما هر چه  داریم از برکت خون شهداست و برای همیشه دفاع مقدس به عنوان نماد عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی در تاریخ ماندگار است.

 

« علی آبدونی» خاطرنشان کرد: مدافعان سلامت جهادگران عرصه خدمت به مردم در شرایط سخت کرونا هستند و ما قدردان این عزیزان هستیم.

پایان پیام/684

منبع: شبستان

کلیدواژه: هشت سال دفاع مقدس هفته دفاع مقدس فرماندار دهلران مدافعان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۸۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشواره شهدای «خان‌طومان» در مازندران

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، همزمان با «اردیبهشت مقاومت» و در آستانه دومین اجلاسیه ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران نمایشواره شهدای مدافع حرم خان‌طومان سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ساعت ۲۰ در آمفی تئاتر بوستان ولایت ساری برگزار می‌شود. این ویژه برنامه که در قالب نمایش، رجزخوانی و سرود برگزار می‌شود، با حضور مسئولین، خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم و اقشار مختلف مردم همراه است. استان مازندران در کربلای «خان‌طومان» ۱۶ ستاره به نام‌های «علی جمشیدی»، «سعید کمالی کفراتی»، «محمد بلباسی»، «رحیم کابلی»، «حسین مشتاقی»، «حسن رجایی‌فر»، «بهمن قنبری»، «سید سجاد خلیلی»، «حسین بواس»، «محمدتقی سالخورده»، «محمود رادمهر»، «رضا حاجی‌زاده»، «سید رضا طاهر»، «سید جواد اسدی»، «علیرضا بریری» و «علی عابدینی» را در دفاع از حرم آل الله تقدیم کرد. ۴۶ برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902934

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای فردو با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار می‌شود
  • برگزاری یادواره شهدای تخریب چی در فسا
  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • برگزاری نمایشواره شهدای «خان‌طومان» در مازندران
  • برگزاری نمایشواره شهدای خان‌طومان در مازندران
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • سی‌و ششمین یادواره شهدای ارکان برگزار شد
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی مازندران در بهشهر برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر