Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محسن بیاتی‌نیا» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص شکست استقلال مقابل پاختاکور ازبکستان، اظهار داشت: استقلال خوب بازی کرد اما از تیم حریف بهتر نبود. پاختاکور تیم کامل‌تری بود. اگر استقلال مانند دیدارهای گذشته بازی می‌کرد، می‌توانست پیروز این میدان شود. البته داوری‌ هم اشتباهاتی داشت که بی‌اثر نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نماینده ازبکستان توانست به خوبی هافبک استقلال را تحت فشار قرار دهد و میان این خط و مهاجم‌ها قطع ارتباط کند. هر زمان که توپ در اختیار بازیکنان استقلال قرار می‌گرفت، تیم حریف بر روی آن‌ها فشار می‌آورد و توپ را پس می‌گرفتند. به همین دلیل تعداد پاس‌های استقلال در این دیدار بسیار کم بود و پاختاکوری‌ها به خوبی می‌دانستند که سه مهاجم استقلال نباید صاحب توپ شوند.

بیاتی‌نیا افزود: تیم پاختاکور دفاع خوبی نداشت اما در خط هافبک و حمله نفرات بسیار قوی داشتند. آن‌ها با دوندگی بالا راه نفوذ نماینده کشورمان را بسته و بازی را در اختیار گرفتند.

بازیکن اسبق استقلال در خصوص اختلاف کیفیت فوتبال ایران با دیگر تیم‌های غرب آسیا، عنوان داشت: بزرگی و زیبایی فوتبال به این است که بیننده به خوبی متوجه می‌شود که چه تیمی بهتر است و کیفیت بیشتری از نظر فنی دارد. باید برگردیم به قبل؛ مدارس فوتبال، رده نونهالان و نوجوانان تیم‌ها و آکادمی‌هایی که در زمینه فوتبال فعالیت می‌کنند. اصل فوتبال پاس دادن و صبور بودن در آن است. وقتی بازیکنان ما از کودکی یاد بگیرند که حرفه‌ای زندگی کنند و فوتبال را از پایه به صورت درست یاد بگیرند، سطح فنی ما نیز بالا می‌رود.

وی ادامه داد: هیچ آکادمی حرفه‌ای نداشته و در زمینه استعدادیابی نیز به خوبی عمل نکردیم.  چند بازیکن می‌شناسید که همه مراحل پایه را طی کرده و به تیم‌های اصلی برسند؟ این ضعف فوتبال ایران است.

بیاتی‌نیا تصریح کرد: بحث دیگری که ما در آن ضعیف هستیم، موضوع ریکاوری و سرعت آن است. تیم‌های ایرانی با یک یا دو ماساژور به مسابقات رفته و به علت نداشتن امکانات و زیرساخت مناسب نمی‌توانند به خوبی بدن بازیکنان را به بازی بعدی برسانند. در تیم‌های اروپایی کادر پزشکی ۲۰ نفره به همراه بازیکنان به اردوها می‌آیند و از همه نظر عملکرد آن‌ها را زیر نظر می‌گیرند. همه این موضوعات به هم مربوط است. فوتبال یک پازل است و عوامل متعدد دست در دست هم ساختار یک تیم را می‌سازند. ما باید کامل شویم و تا در این مسائل پیشرفت نکنیم، نمی‌توانیم به موفقیت برسیم.  

وی در مورد اعتراض هواداران استقلال در خصوص بهم ریختن فضای این تیم قبل از حضور در لیگ قهرمانان آسیا،  بیان داشت: ایراد ما این است که وقتی می‌بازیم به دنبال نقاط ضعف می‌گردیم و وقتی می‌بریم همه چیز خوب است. تیم استقلال ممکن است مشکلاتی داشته باشد اما این تیم وقتی که به قطر آمد، از گروهش صعود کرد و روحیه خوبی داشت. شاید «احمد سعادتمند» و «فرهاد مجیدی» از نظر من اشتباهاتی داشتند که البته این نظر من است و آن‌ها قابل احترام هستند اما باخت استقلال بار فنی داشت و باید بگویم که فوتبال همین است.

برچسب‌ها ازبکستان لیگ قهرمانان آسیا استقلال اختصاصی ایرنا پاختاکور احمد سعادتمند فرهاد مجیدی جام باشگاه‌ های آسیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ازبکستان لیگ قهرمانان آسیا استقلال اختصاصی ایرنا پاختاکور احمد سعادتمند فرهاد مجیدی جام باشگاه های آسیا ازبکستان لیگ قهرمانان آسیا استقلال اختصاصی ایرنا پاختاکور احمد سعادتمند فرهاد مجیدی جام باشگاه های آسیا اخبار کنکور بیاتی نیا تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۸۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد

به گزارش همشهری آنلاین اکبر کارگرجم درباره تساوی استقلال مقابل تراکتور در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی جذابیتی نداشت و آنقدر خسته کننده بود که تلویزیون را خاموش کردم. امیدوارم کمی سبک بازی را تغییر دهند، زیرا با این وضعیت ما کارمان در هفته‌های آینده سخت خواهد شد.

وی در این رابطه افزود: نکونام مربی باتجربه‌ای است و زمانی هم که به عنوان بازیکن در زمین حضور داشت تیم رو به جلو بازی می‌کرد؛ از او می‌خواهم که تیمش را هجومی‌تر کند. البته که نکونام در برخی نقاط بازیکن کم دارد و برخی از بازیکنان یا مصدوم هستند یا محروم. بازی خوبی مقابل تراکتور به نمایش نگذاشتیم و شانس آوردیم که هنوز در صدر هستیم.

*بی‌جهت از تراکتور غول ساختیم و محتاط بازی کردیم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: محمدی در این دیدار خیلی خوب کار کرد و حیف شد که شوت او به تیرک خورد و در چند صحنه دیگر نیز تأثیر خوبی گذاشت. ماشاریپوف خرید خوبی است و به خوبی میانه میدان را مدیریت می‌کند و بازی‌گردانی خوبی دارد، اما حیف که مکمل ندارد. به خالدآبادی تبریک می‌گویم در اولین بازی خود نمایش خوبی برجای گذاشت و هواداران هم از حضور او لذت بردند. او شاید فعلاً در حد و اندازه‌های دروازه‌بان‌های بزرگ نباشد، اما از پس این بازی به خوبی برآمد. حسینی به ناحق محروم شد و امیدوارم که بعد از محرومیت کیفیت خودش را حفظ کند.

کارگرجم در این خصوص تصریح کرد: به نظرم تراکتوری‌ها هم به این نتیجه راضی بودند و بازی را در همان میانه میدان نگه می‌داشتند. کار سختی در تبریز نداشتیم و با احترام به تیم تراکتور آن‌ها حریف قدری برای ما نبودند. ما بی‌جهت از آن‌ها غول ساختیم و محتاط بازی کردیم، البته که تراکتور هم با تغییر و تحولاتی که به تازگی در کادر تیمش داشته روزهای خوبی در پیش خواهند داشت.

*نتایج هفته قبل باید برای استقلال درس عبرت شود

وی در رابطه با دیدار آینده استقلال مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست‌وششم لیگ برتر، عنوان کرد: ذوب‌آهن تیم خوبی است و شرایط لیگ در بالای جدول حساس پیش می‌رود. خداراشکر با تساوی پرسپولیس اتفاقی در صدر جدول نیفتاد، اما باید برای ما درس عبرت شود تا به این سادگی امتیاز از دست ندهیم. ذوب‌آهن در ۲ بازی اخیرش نتایج خوبی نداشته و در بازی گذشته نیز شکست خورد و این بازی هم در ورزشگاه آزادی خواهد بود و باید با تمام قوا به استقبال ذوب‌آهن برویم. اکنون که در صدر هستیم زحمت زیادی کشیده شده و زمان زیادی است که در صدر قرار گرفتیم و حیف است که آن را از دست بدهیم. امیدوارم با شکست ذوب آهن یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شویم.

*استقلال نسبت به پرسپولیس بازی‌های راحت‌تری دارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره برکناری مسیر و مسیر قهرمانی تا پایان فصل، خاطرنشان کرد: استقلال نسبت به پرسپولیس بازی‌های راحت‌تری دارد و اگر به خوبی آنالیز کنند و برنامه‌ریزی درستی داشته باشند قطعاً می‌توانیم امتیازات لازم را به دست بیاوریم و قهرمان شویم. دلیل برکناری خطیر هرچه که هست امیدوارم به صلاح تیم باشد و کسانی که در آینده استقلال را مدیریت می‌کنند به فکر منافع باشگاه باشند و برای سرافرازی استقلال قدم بردارند. از هواداران عزیزمان تشکر می‌کنیم که در روزهای سخت همراه استقلال بودند و از آن‌ها می‌خواهم که در ادامه هم تیم را حمایت کنند تا به هدفمان برسیم.

کد خبر 849078 برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد
  • بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد
  • فریبا: شاهد بازی خوبی از استقلال برابر تراکتور نبودیم
  • درخواست کلوپ: به داد فوتبال انگلیس برسید!
  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!