Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان غربی در پیامی ضمن تبریک روز آتش نشانی و ایمنی از مجاهدتهای آتشنشانان در راه حفظ جان و آسایش مردم قدردانی نمود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی؛ در متن پیام محمدمهدی شهریاری آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

مردان و زنان غیور و دلیر ایران عزیز در قامت آتش نشانان در هر بزنگاهی برای حفظ جان و آسایش هموطنان خود حضوری موثر دارند و در تلاقی آب و آتش و در هنگام تلاطم و هیجان قلب ها ارمغان آور امداد و آرامش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ سازی شما عزیزان در پاسداری از جان مردم ایران چه در مهر ۵۹ در پالایشگاه آبادان برای اطفای حریق حاصل از بمباران دشمن و چه حادثه تلخ پلاسکو و امروز نیز در حوادث مختلف موجب غرور و افتخار است و شهدای گرانقدری که در این راه مقدس تقدیم شده گواه خدمت صادقانه ای است که شایسته تقدیر و احترام است.

به طور قطع تقویت آگاهی مردم نسبت به موارد ایمنی، توسعه و تجهیز ناوگان امدادی و توجه ویژه به سطح معیشت کارکنان آتش نشانی سهم بسزایی در کاهش بروز حوادث و تلفات احتمالی دارد. اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان و قدردانی از تلاش و مجاهدت خالصانه این عزیزان در سنگر حفظ جان و آسایش مردم از جمله مشارکت در مقابله با ویروس کرونا، فرا رسیدن روز آتش نشانی و ایمنی را به شما آتش نشانان و خانواده های محترمتان تبریک عرض نموده و امیدوارم همواره در پناه خداوند متعال سلامت و سربلند باشید.

محمدمهدی شهریاری 

استاندار آذربایجان غربی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روز آتش نشانی پیام استاندار پیام استاندار آذربایجان غربی روز آتش نشانی و ایمنی آذربایجان غربی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۸۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌غربی در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان با تأکید بر آگاهی دقیق از مشکلات جامعه ایثارگری و حل به موقع آن گفت: خانواده شهدا و ایثارگران پرچمداران دفاع از نظام هستند و توجه به مطالبات آنان ضروری است.

علی رزازی، با بیان اینکه جلسات شورای هماهنگی امور ایثارگران باید خروجی مشخصی در جهت پاسداشت جایگاه ایثار و شهادت داشته باشد، افزود: باید همه اهتمام بر حل مشکلات این جامعه متمرکز شود.

رزازی، با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مقام و منزلت شهید مبنی بر اینکه خون مطهر شهید حقانیت جمهوری اسلامی را بر جبین تاریخ ثبت کرد، گفت: اگر امروز شاهد امنیت و پیشرفت کشور هستیم مدیون و مرهون خون مطهر شهدایی است که در راه وطن و انقلاب جانفشانی کردند و باید حرمت این خونها حفظ شود.

وی، اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را قانونی برای خدمت به این جامعه دانست و با اشاره به جایگاه برجسته ایثارگران افزود: خانواده شهدا و ایثارگران به جهت درک شرایط، نقش مهمتری در شناسایی و حل مشکلات این بخش از جامعه برعهده دارند.

رزازی، با بیان اینکه استاندار آذربایجان‌غربی همواره بر رفع مشکلات جامعه ایثارگری تأکید دارد، اظهارکرد: در آذربایجان‌غربی از نخستین روز استقرار دولت مردمی مطالبات مردم در اولویت قرارگرفته و استاندار در سفرهای متعدد همراه معاونان خود و مدیران دستگاههای اجرایی به شنیدن صحبت های مردم و مشکلاتشان پرداخته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌غربی اضافه کرد: برنامه دیدار با خانواده شهدا باید با جدیت ادامه یابد و در کنار این دیدارها گرهی از مشکلات خانواده های شهدا نیز گشوده شود.

دیگر خبرها

  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به بخش مسکن و راه آذربایجان‌غربی
  • ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری
  • شنبه؛ حضور استاندار آذربایجان‌غربی در سامانه سامد
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"