Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@17:44:29 GMT

تلخ و شیرین زندگی سالمندی در «شکلات تلخ»

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۹۱۵۹

تلخ و شیرین زندگی سالمندی در «شکلات تلخ»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، مجتبی احمدی تهیه کننده برنامه «شکلات تلخ» گفت: یکی از آسیب های اجتماعی مطرح شده در سرفصل های این برنامه، بررسی آسیب های دوران سالمندی به ویژه سالمند آزاری است. در این قسمت از برنامه سعی داریم در گفتگو با کارشناسان، مسئولان و روانشناسان اجتماعی کمبود قانون، تاثیر و جایگاه خانواده، درمان، دوران بازنشستگی و روابط مختلف با سالمندان را بررسی و آسیب شناسی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی افزود: در «شکلات تلخ» این هفته ابعاد مختلف زندگی سالمندان را بررسی می کنیم.

برنامه «شکلات تلخ» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج، شنبه و سه شنبه هر هفته ساعت ۱۳:۳۰ و روزهای یکشنبه و چهارشنبه بعد از اخبار بامدادی روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

کد خبر 5034979 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه پنج سیما برنامه تلویزیونی صدا و سیما تئاتر ایران چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس برنامه تلویزیونی فیلم سینمایی جشنواره فیلم مقاومت شبکه پنج سیما فیلم مستند موسیقی ایرانی فیلم کوتاه ویروس کرونا سینمای مستند شبکه یک سیما شکلات تلخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۹۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۱۲۹ رتبه توسط دانش آموزان در جشنواره نوجوان سالم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، اختتامیه استانی سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم و یازدهمین جشنواره ابتکارات و خلاقیت‌های فرهنگیان برگزار شد.
رئیس اداره امور تربیتی و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش در این آیین گفت: در جشنواره نوجوان سالم، بیش از ۳۰ هزار اثر در سامانه ثبت شد و بیش از هزار اثر به دبیرخانه ارسال و داوری شد که ۱۲۹ دانش آموز موفق به کسب رتبه شدند.
حقایق پور افزود: در جشنواره دیگر هم ۴۷ فرهنگی و سه نفر از والدین حائز رتبه شدند که هدف اول آن کاهش آسیب‌های اجتماعی و رشد شخصیت دانش آموزان با ایجاد احساس ارزشمندی بود و هدف دوم آن ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی در نظر گرفته شده بود.
وی اظهار کرد: بیش از ۳۰ رشته در جشنواره نوجوان سالم حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • کسب ۱۲۹ رتبه توسط دانش آموزان در جشنواره نوجوان سالم
  • «نگو نگفتی» از شبکه نسیم
  • «نگو نگفتی» در شبکه نسیم
  • تحلیلی راهبردی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزی
  • تحلیلی راهبردی جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزی
  • هدیه ترش و شیرین مهران غفوریان برای مهران مدیری
  • دسترسی آسان دانش آموزان به فضای مجازی عامل آسیب‌های اجتماعی نوظهور
  • ۱۰۰ برنامه در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در مرکزی هدفگذاری شد
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • برنامه «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه