Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایکوپرس- فرشاد مقیمی در مراسم گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یادواره شهدای گروه صنعتی ایران خودرو افزود: عرضه شش محصول جدید در سال جاری، نشان دهنده این است که ایران خودرو با اتکای به توانمندی‌های داخلی قادر است، موفقیت‌های بزرگی را رقم بزند. در حوزه ساخت داخل تاکنون موفق شده ایم ۵۰ قطعه را در داخل کشور بسازیم و به تولید انبوه برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته وی، این مسیر تا رسیدن به خودکفایی حداکثری و کاهش وابستگی صنعت خودرو به حداقل ممکن، ادامه خواهد داشت.  

مقیمی ادامه داد: در شرایطی که صنعت خودروی کشور در صدر فهرست تحریم‌ها قرار داشت، آرمان هایمان را زنده نگه داشتیم و با وحدت کلمه، ثابت کردیم که امکان مقابله با استکبار و بدخواهان ملت ایران وجود دارد.  

وی با بیان اینکه امروز ایران خودرو درگیر یک جنگ بزرگ اقتصادی است، بر ادامه راه شهدا در این جنگ اقتصادی تاکید کرد و گفت: تحریم‌های ظالمانه که به صورت هوشمندانه طراحی شده بود، با هدف زمین گیر کردن صنعت خودروی کشور آغاز شد و دشمن به دنبال توقف خطوط تولید و ایجاد نارضایتی اجتماعی بود که خوشبختانه نتوانست به اهداف خود جامه عمل بپوشاند.

مقیمی با تاکید بر اینکه نه تنها اهداف پیش بینی شده دشمن محقق نشد، بلکه ما شرایط را به نفع خود تغییر داده ایم، به مرور شرایط سخت ناشی از تحریم پرداخت و گفت: میزان تولیدات ما به کمتر از هزار دستگاه در روز و میزان تجاری سازی به کمتر از ۳۴ درصد رسیده بود. تعهدات معوق تا ۲۰۵ هزار دستگاه در اردیبهشت ماه سال گذشته افزایش یافته بود، اما با همت و اراده مدیران و کارکنان ایران خودرو، شاخص تولید متوسط این شرکت امسال به بیش از دوهزار دستگاه در روز رسیده است.

وی در انتها افزود: تعهدات معوق کاهش چشمگیری یافته و میزان تولید تجاری به میزان قابل قبولی رسیده است و حرکت در مسیر دستیابی به اهداف عالی ادامه خواهد داشت.  

دفاع مقدس، برگ زرینی در تاریخ ایران و اسلام بود

سردار سیروس صابری، فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) نیز در این مراسم، ضمن تبریک و گرامیداشت این ایام گفت: دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ ایران و اسلام بود و به راحتی نمی‌توان از آن گذشت.

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس که تمام دنیا رو به روی ما قرار گرفته بود و با وجود شرایط سخت و سنگین در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی و امنیتی، توانستیم به پیروزی دست یابیم.

گفتنی است، در پایان مراسم از خانواده‌های معزز شهدای هشت سال دفاع مقدس تقدیر و تشکر به عمل آمد و به رسم یادبود، لوح تقدیری به آن‌ها اهدا شد. گروه صنعتی ایران خودرو در هشت سال دفاع مقدس ۱۱۳ شهید را تقدیم انقلاب کرده است.

همچنین ۹۰ نفر از کارکنان این شرکت از جانبازان جنگ تحمیلی و آزادگان سرافراز بازگشته به میهن هستند.

همچنین در حاشیه این مراسم که به همت بسیج حوزه ۵۰۱ نبی اکرم شرکت‌های گروه صنعتی ایران خودرو برگزار شد، بسته‌های ارزاق که با کمک کارکنان ایران خودرو و بسیج کارگری و سپاه محمد رسول الله (ص) تهیه شده بود، برای اهدا به خانواده‌های بی بضاعت ارسال شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ایران خودرو فرشاد مقیمی جنگ تحمیلی پارسی خبر ایران خودرو دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۹۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد

فرماندار مرند در این مراسم با تاکید بر الگو قرار شهدا در تمامی عرصه‌های زندگی گفت: شهدا با نثار جان خود در راه دفاع از اسلام و مظلومان حق امامت و پیشرو بودن را بر گردن ما دارند.

داود عباسی با بیان اینکه به برکت خون شهدا، تمام دنیا اقتدار و آزادگی ملت ایران را به چشم دید خاطر نشان کرد: تمام دنیا می‌داند که خاک ایران اسلامی پر است از شهیدانی، چون قاسم سلیمانی و محرم علیپور لذا ملت ما هیچ ترسی از هیچ دشمنی ندارد.

وی ادامه داد: در حال نابودی اسرائیل از روی این جهان هستیم که این نابودی در قبال ایستادگی و از جان گذشتگی این شهدا میسر شده است.

شهید مدافع حرم محرم علیپور، در روز ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، در نبرد با پیروان اسلام آمریکایی برای دفاع از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) خلعت شهادت پوشید و در مزار شهدای روستای زادگاه پدری قراجه محمد به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • رئیس‌جمهور: اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است