Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به افتخارآفرینی جوانان مازندرانی در عرصه علم و دانش با وجود شرایط کنونی جامعه، گفت: این مفتخران علم باید به عنوان بهترین الگوی در بسیج معرفی شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی صبح امروز در دیدار با علی رضا چلابیان منتخب رتبه دوم کنکور 99 در گروه آزمایشی علوم انسانی، اظهار داشت: کسب موفقیت یکی از بارزترین نشانه‌های اعتلای انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه افتخار می‌کنیم جوانانی در این کشور هستند که علاوه بر نهادهای انقلابی و نظامی،  در عرصه علم پیشتاز هستند، افزود: ما از جوانان بسیار خوبی برخودار هستیم که در عرصه‌های بسیاری ورود پیدا کردند.

مسلمی افزود: همانطور در دوران جنگ جوانانی مدافع سنگر جبهه بودند امروز در سنگر علم و دانش حضور دارند و سبب افتخارآفرینی نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شوند.

خراسان جنوبی| رتبه 7 کنکور انسانی: تمام تمرکزم روی درس خواندن بود/ از تهدید فرصت ساختماصفهان| رتبه 7 کنکور انسانی: با شناخت صحیح از کنکور و حداقل امکانات موفق شدمالبرز| رتبه 3 کنکور انسانی: انتظار رتبه تک رقمی نداشتم/ برنامه ریزی یکی از عوامل موفقیت است

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه نوعی سربلندی بوده که جوانانی با درک شرایط فعل جامعه، حضور در سنگر بسیج، اهمیت علم و دانش توجه دارند و خود را به‌عنوان الگو خود را معرفی کردند، تصریح کرد: این یکی از عالی ترین رتبه سنگر بسیج است، بنابراین باید این مفتخر علم به عنوان بهترین الگوی در بسیج معرفی شود.

حسام چلابیان، پدر منتخب رتبه دوم علوم انسانی کسب رتبه فرزندش را آماده بودن شرایط جامعه با نثار خون شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم عنوان و بیان کرد: این شهدا با نثار خون شان امنیت و آرامش را برای ما فراهم کردند تا چنین جوانانی را تحویل جامعه دهیم.

انتهای پیام/ 681/ی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۹۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو ظهر دوشنبه در دیدار با سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر ضمن تبریک به سرپرست جدید سازمان انتظارات و راهکارها بخش کشاورزی را عنوان کرد.

فرمانده محترم سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: کارها باید با روحیه جهادی، نه اداری انجام شود و سلامتی کار یکی از مهمترین مسائل است.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه سپاه و بسیج جامعه کشاورزی و بسیج سازندگی در هر زمینه‌ای که باعث رشد بخش کشاورزی در مناطق محروم می‌شود، آماده همکاری است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: فضا و محیط جهاد باید مانند دهه اول انقلاب باشد و کارکنان با روحیه جهادی و با تلاش و پشتکار وظایف خود را انجام دهند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر به ارائه برنامه‌ها و اهداف کوتاه مدت و بلند مدت سازمان و همچنین طرح‌هایی که با توجه به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم می‌توان تا پایان سال به انجام رسد پرداخت.

مرتضی بحرانی همچنین از مسئول بسیج جامعه کشاورزی استان دعوت کرد تا در نشست‌های مهم سازمانی حضور فعال داشته باشند.

در پایان سرگرد دسترس، مسئول بسیج جامعه کشاورزی استان بوشهر ضمن آرزوی توفیق برای دکتر منفرد در عرصه‌های مختلف و آرزوی موفقیت برای سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر در مسئولیت جدید بیان کرد: این جامعه با توجه به نیروهای انسانی که دارد به طور کامل در کنار سازمان و آماده هرگونه همکاری در جهت پیشرفت اهداف سازمانی دارد.

کد خبر 6098162

دیگر خبرها

  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • اساتید و معلمان بهترین راهنما و الگوی جامعه
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • تسلیت استاندار مازندران درپی درگذشت نخبه دارنده رتبه ۲۵ کنکور
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • وزیر کشور پیام فرستاد
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی