Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@21:23:23 GMT

وضعیت شیوع کرونا در میان نیروهای نظامی روسیه

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۹۴۹۷

وضعیت شیوع کرونا در میان نیروهای نظامی روسیه

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که با بهبود ۱۴ نفر دیگر از نیروهای نظامی این کشور که از قبل به ویروس کرونا آلوده شده بودند، تعداد نظامیان درمان شده از این عفونت به حدود ۱۲ هزار نفر رسید. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «اینترفکس»، وزارت دفاع فدراسیون روسیه در گزارشی که در وب سایت رسمی این وزارتخانه منتشر شده، اعلام کرد که  طی 24 ساعت گذشته، 14 تن از نیروهای نظامی این کشور که از قبل به عفونت ویروس کرونا آلوده شده بود، پس از گذراندن دوره درمان، بهبود یافته و از مراکز درمانی مرخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، بدین ترتیب تعداد کل افرادی که در نیروهای مسلح فدراسیون روسیه بهبود یافتند، جمعاً به 11 هزار و 960 نفر افزایش یافته است.

وزارت دفاع روسیه همچنین یادآور شد که در روز 27 سپتامبر (6 مهر ماه)، 569 مورد جدید عفونت کووید-19 در میان پرسنل نظامی ارتش و 128 مورد نیز در میان دانشجویان دانشگاه‌های نظامی و پرسنل غیرنظامی کشف شده است.

طبق این اطلاعات، تعداد نیروهای نظامی که در حال حاضر به ویروس کرونا آلوده هستند، 1205 نفر است که البته بیشتر این افراد، علائم بالینی بیمار را نشان نمی‌دهند.  

وضعیت ابتلا به ویروس کرونا در نیروهای مسلح روسیهکرونا در بین نیروهای مسلح روسیه/ وضعیت جسمانی داوطلبان واکسیناسیوناپیدمی کرونا تأثیری بر عملکرد نیروهای مسلح روسیه نداشته است

آخرین آمار منتشره در روز یکشنبه، گویای آن است که تعداد کل افراد آلوده شده به ویروس کرونا در روسیه، با شناسایی 7 هزار و 867 مورد جدید به یک میلیون و 151 هزار و 438 نفر افزایش یافته، که از این تعداد، تاکنون 943 هزار و 218 نفر بطور کامل درمان شده‌اند و 20 هزار و 324 نفر در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار روسیه ویروس کرونا اخبار روسیه ویروس کرونا نیروهای نظامی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۹۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد دیپلماتیک میان سودان و امارات

وزارت امور خارجه سودان عدم حمایت ابوظبی از نیروهای واکنش سریع را کوتاهترین راه برای پایان دادن به نبرد در این کشور دانست. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، چندی قبل سودان با متهم کردن امارات به حمایت تسلیحاتی از نیروهای واکنش سریع به شورای امنیت شکایت کرد. ابوظبی در سازمان ملل رسما این اتهام را رد کرد و وزارت امور خارجه امارات یکشنبه هفته جاری با انتشار بیانیه‌ای خواستار پایان یافتن نبرد میان ارتش و نیروهای واکنش سریع شد و اعلام کرد: ابوظبی خواهان حل و فصل بحران داخلی سودان از طریق سیاسی و تشکیل یک دولت مدنی در آن کشور است.

وزارت امور خارجه سودان در واکنش به این بیانیه اعلام کرد: عدم حمایت تسلیحاتی ابوظبی از نیروهای واکنش سریع کوتاهترین راه برای پایان دادن به نبرد در سودان است.

در بیانیه وزارت امورخارجه سودان آمده‌است: وزارت امورخارجه امارات می‌داند که کوتاهترین راه برای پایان دادن به نبرد در سودان این است که دولت ابوظبی ارسال سلاح و مزدور به نیروهای واکنش سریع را متوقف کند بویژه هنگامی که روشن شده نیروهای واکنش سریع نمی‌تواند در مقابل ارتش مورد حمایت مردم مقاومت کند.

جنگ لفظی سودان علیه امارات

به نوشته روزنامه سودان تریبون، این وزارت خانه در بیانیه خود تصریح کرد: جهان از نقش امارات در نبرد تحمیلی بر سودان آگاه است و می‌داند ابوظبی از نیروهای واکنش سریع حمایت می‌کند که این نیروها بدترین جنایات را علیه شهروندان سودانی مرتکب شده‌اند.

وزارت امور خارجه سودان بیانیه همتای اماراتی خود را ریختن اشک تمساح برای قربانی خواند و از شورای امنیت خواست تا تدابیر لازم را برای پایبندی ابوظبی به قوانین بین‌المللی اتخاذ کند و به خصومت امارات علیه سودان و مردم آن پایان دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پدافند روسیه ۱۰ پهپاد اوکراینی و ۶ «اتاکمز»آمریکایی را سرنگون کرد
  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است
  • نبرد دیپلماتیک میان سودان و امارات
  • ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • مسکو: روسیه «نووباخموتوکا» را آزاد کرد/ دفع ۱۳ ضدحمله اوکراینی‌ها
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • محور تحولات و حذف دشمن مشترک