Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:46:53 GMT

روزانه ۴ بحران در فارس روی می‌دهد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۹۶۳۳

روزانه ۴ بحران در فارس روی می‌دهد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود رضایی ظهر دوشنبه در آئین گرامی داشت روز آتش نشان بیان کرد: آتش نشانان استان فارس نشان داده‌اند که توانسته اند در تمامی صحنه‌ها فعالیت‌های مناسبی از خود به نمایش بگذارند و عملکرد آتش‌نشانان به گونه‌ای نیست که فارس در زمره استان‌های موفق در حوزه آتش نشانی قرار دارد.

وی اضافه کرد: بر اساس برآوردهای صورت گرفته نزدیک به ۸۰۰ مخاطره و حادثه بحرانی در طول یک سال در استان فارس روی داده که می‌توان گفت نزدیک به چهار بحران روزانه در فارس روی می‌دهد که نقش نیروهای امدادی از جمله نیروی آتش نشانی در این گونه از رخدادها حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار فارس تاکید کرد: با توجه به ظرفیت و امکاناتی که در آتش نشانی استان فارس وجود دارد باید تمهیداتی در نظر گرفته شود تا تسهیلات اعطایی به آتش‌نشانی افزایش داشته و ضریب ایمنی سکونت در شهرهای استان در حوزه حوادث افزایش یابد.

رضایی تاکید کرد: آدم در راستای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز آتش نشانی سال گذشته مجوز استخدام ۲۵۰ نفر آتش نشان در استان فارس صادر شد از این رو ۱۱ هزار نفر نیز در آزمون استخدامی سازمان آتش نشانی اسم نویسی کردند که از این تعداد ۲۵۰ نفر به عنوان آتش نشان در سازمان آتش نشانی استخدام شدند.

کد خبر 5035003

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز محمود رضایی استانداری فارس چهل سالگی دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی دفاع مقدس شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل استان فارس آتش نشانی آتش نشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۹۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!

هافبک تیم فوتبال استقلال به اظهارنظر درباره درگیری‌اش با بازیکن ذوب‌آهن پرداخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امید حامدی‌فر پس از پایان دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن گفت: ما صدر جدول هستیم و به هواداران تبریک می‌گویم. ان‌شاءالله در ادامه راه هم بتوانیم روسفیدشان کنیم.

جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!

 

وی درباره درگیری‌اش در پایان بازی با مهرداد رضایی تصریح کرد: فوتبال این اتفاقات را دارد و شما همه شاهد هستید. او در بازی رفت توهین زشتی انجام داد. طبیعتاً تیمی که برده است به این چیزها واکنش نشان نمی‌دهد. حتماً من یک چیزی شنیدم که این کار را انجام دادم. چیز خاصی نیست. من هیچ مشکلی با کسی ندارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!
  • جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!
  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • بسیاری از مسائل معلمان در برنامه هفتم توسعه مدنظر قرار گرفته است
  • گل اول سپاهان به استقلال خوزستان + فیلم
  • رویداد ملی بازی آرا، کمک به صنعت تولید بازی در کشور
  • تصویب طرح جامع اولین شهرک مسکونی دولتی فارس
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • روز یادبود آتش‌نشانان ۱۴۰۳ +تاریخچه و پوستر Firefighters’ Memorial Day
  • تخریب برخی جاده‌های روستایی ممسنی / لزوم کارهای آبخیزداری در فارس