Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر نوری رئیس اداره تعزیرات حکومتی مهاباد در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار داشت: از ابتدای سال جاری ۱۴۴ پرونده قاچاق کالا و ارز نیز به ارزش بیش از ۴۳ میلیارد ریال برای متخلفان تشکیل شده است.

نوری افزود: عمده کالای‌های قاچاق کشف شده در این زمینه در این شهرستان مربوط به کود شیمیایی، پارچه و لوازم خانگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: تاکنون ۶۵۴ پرونده قضایی برای اصناف متخلف این شهرستان در بخش خدمات، کالا و قاچاق در سال جاری تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید

محموله ۷۰ هزار نخی سیگار خارجی قاچاق در مهاباد کشف شد

تشکیل ۱۷۸ پرونده کالای قاچاق در مهاباد

رئیس اداره تعزیرات حکومتی مهاباد تصریح کرد: از این تعداد ۵۱۰ پرونده مربوط به بخش کالا و خدمات است که ارزش ریالی جرایم آن‌ها بیش از ۲ میلیارد و ۶۳۸ میلیون ریال برآورد شده که ۳۰ درصد از مدت مشابه سال قبل کمتر است.

نوری بیان کرد: شهروندان با مشاهده هرگونه تخلفی اعم از گران‌فروشی، عدم درج قیمت و کم‌فروشی می‌توانند از طریق سامانه اینترنتی ۱۳۵ موضوع را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی مهاباد اعلام کنند.

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی قاچاق کالا مبارزه با قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۰۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز

 مهدی نیکوکاران رئیس شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان مهریز گفت: پرونده حمل سوخت قاچاق به میزان ۷ هزار و ۸۰۰ لیتر و به ارزش ۶ میلیون و ۵۳۷ هزار ریال در شعبه اول رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان مهریز رسیدگی شد.

نیکوکاران افزود: شعبه با توجه به مدارک و مستندات موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته وی، ماموران نیروی انتظامی شهرستان مهریز این میزان سوخت را در یک کامیون به صورت جاساز شده کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • محکومیت قاچاقچی الکل صنعتی
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد