Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده در جمع فرماندهان و استادان دانشگاه شهید ستاری، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تقارن آن با بازگشایی دانشگاه اظهار داشت: هیچ جامعه‌ای بدون تکاپو و رشد علمی، قادر به حفظ غرور و استقلال خود نخواهد بود؛ بنابراین در شرایط کنونی اصلی‌ترین وظیفه دانشگاه، جهاد علمی و به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله) «جنبش نرم‌افزاری» است که مدیریت کلان و راهبردی این تحول و پایه‌ریزی مهندسی اجتماعی آن متوجه نخبگان و نیروهای فعال و مبتکر دانشگاهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: تاریخ پرافتخار نیروی هوایی، تاریخ اصلاح‌گری است؛ تدوام پروژه انقلاب اسلامی با بیعت کارکنان خوشنام این نیرو با امام شهیدان رقم خورد. در این راه، دانشجویی که در مسیر قابلیت‌های مثبت و فزاینده داشته باشد در راهبردی کردن اصلاحات مبتنی بر ارتش انقلابی نقشی تعیین کننده ایفا خواهد کرد.

نصیرزاده خاطرنشان کرد: حفظ نشاط فرهنگی، علمی و روحیه سلحشوری و انقلابی، یکی دیگر از اهداف نیروی هوایی ارتش است؛ زیرا یاس از آینده، ریشه اصلی انحطاط مجموعه است. با توجه به استراتژی فعلی کشور شایسته است تعمیق عقلانیت در حرکت‌های دانشگاه و دوری از احساس‌زدگی به عنوان خصیصه اصلی دانشگاه در سرلوحه فعالیت‌های علمی، فرهنگی و نظامی قرار گیرد.

وی خطاب به استادان و دانشجویان اظهار داشت: شما نقش بسیار مهم و پررنگی در خنثی‌سازی عملیات روانی دشمن دارید؛ انتظار می‌رود همه توان و تلاش، فکر و تخصص خودتان را در راه خنثی‌سازی عملیات جنگ روانی دشمن، به‌کار گیرید. شما باید با تعریف برنامه‌های فرهنگی، علمی، نظامی و تشکیل تیم‌های ورزشی روحیه و شادابی دانشجویان را بالا نگه دارید.

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: مراسم‌ بسیار خوبی سال گذشته در این دانشگاه اجرا شده است. یکی از نقاط بسیار پررنگ و روشن فعالیت‌های دانشگاه شهید ستاری، بحث اردوهای دانشجویی است که اهمیت ویژه‌ای دارد.

برچسب‌ها نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مقام معظم رهبری هفته دفاع مقدس دانشگاه هوایی شهید ستاری پروندهٔ خبری چهلمین سال دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مقام معظم رهبری هفته دفاع مقدس دانشگاه هوایی شهید ستاری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مقام معظم رهبری هفته دفاع مقدس دانشگاه هوایی شهید ستاری اخبار کنکور نیروی هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۰۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار دانشگاه‌ها تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان است

 محمد کرمی  در نشست شورای اجتماعی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در شرایطی که همه قدرت‌های جهانی سعی در ایجاد خلل در روند توسعه منطقه دارند اگر به خداوند متعال متکی شویم قطعاً بر همه این توطئه‌ها غلبه خواهیم کرد.

وی ادامه داد: مباحث آموزشی و آینده نگری مدارس و دانشگاه ها نقش مستقیم و اثرگذاری در توسعه یک کشور دارد و اساس کار در حوزه فرهنگ از آموزش و پرورش نشات می‌گیرد.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: همه مجموعه‌ها وظیفه دارند پای کار آموزش و پرورش باشند چرا که این نهاد مهم زیرساخت اصلی سایر دستگاه‌ها محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: نهاد خانواده و آموزش و پرورش باید ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر داشته باشند چرا که اگر تربیت این ۲ نهاد با یکدیگر مغایرت داشته باشد فرزند ما دچار دوگانگی خواهد شد.

کرمی خاطرنشان کرد: اتفاقات خوبی در سیستان و بلوچستان رخ داده به طوریکه تاکنون پنج هزار نفر در حوزه اقتصاد دیجیتال آموزش دیدند که این اقتصاد دیجیتال می‌تواند موجب افزایش تولید و صادرات این استان شود.

وی تصریح کرد: امروز در یک جنگ شناختی همه جانبه قرار داریم و دشمن در فضای مجازی به دنبال اشغال و هدایت ذهن‌ها و یاس و ناامیدی است؛ در این زمینه ساختن ذهن‌ها کار بسیار مهم و مسوولیتی سنگین است چرا اگر اذهان دچار آسیب شوند دیگر قابل جبران نخواهد بود.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: خوشبختانه مبانی نظری موجود در قرآن بسیار قوی است و همه تئوری‌ها و تحلیل‌های موجود از طرف دشمن را خنثی خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کمک از دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد/ انصراف از دانشگاه به دلیل رفتارهای زشت استاد
  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • موشک‌های ایرانی کشورهای عربی را بر سر عقل آورد؟ / اخراج محترمانه ارتش امریکا از خاک امارات +فیلم و تصاویر
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • همکاران ما در جنگ نرم دشمن آسیب می‌بینند و طعنه می‌خورند | نباید از چشم مردم مخفی و جهادشان مغفول بماند
  • صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • روایت اسارت؛ از پیروزی اسرای ایرانی بر فرماندهان عراقی تا جرزنی بعثی‌ها
  • کار دانشگاه‌ها تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان است