Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@22:56:09 GMT

آتش‌نشانان قشم تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۰۲۳۴

آتش‌نشانان قشم تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، ظهر امروز همزمان با هفتم مهرماه روز آتش‌نشانی و ایمنی، مجاهدان این عرصه خطیر در جزیره قشم تجلیل شدند.

طی این آیین که با حضور امام جمعه این شهرستان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و معاونت‌های این سازمان در محل آتش‌نشانی قشم برگزار شد ۳۰ آتش‌نشان این ایستگاه با اهداء شاخه گل، لوح تقدیر و هدیه‌ای به رسم یادبود تکریم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انجام ۶۳۱ ماموریت آتش‌نشانی در ۶ ماهه نخست امسال

نجم‌الدین فریدونی رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قشم در این آیین اظهار داشت: در 6 ماهه نخست امسال ۶۳۱ ماموریت در این شهرستان انجام شده است.

وی افزود: ۱۳۷ مورد از این ماموریت‌ها مربوطه به مهار آتش، ۲۸۶ مورد در بخش امداد و نجات و ۲۰۸ مورد نیز مربوط به دفع خطر از شهروندان می‌باشد.

تامین تجهیزات اتش‌نشانی یکی از مهمترین اولویت‌هاست

حمیدرضا مؤمنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز اظهار داشت: تامین تجهیزات مورد نیاز آتش‌نشانان جزیره برای خدمت‌رسانی بهتر یکی از اولویت‌های این حوزه است که طی چند روز آتی بخشی از اعتبار آن تامین خواهد شد.

وی افزود: سلامت نیرو از مباحث اساسی است و آتش‌نشانان باید همواره امادگی جسمانی خود را برای پوشش حداکثری حوزه عملیاتی و امدادرسانی ایمن حفظ کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: ورزش و آموزش از دیگر اولویت‌هایی است که انتظار می‌رود با جدیت دنبال شود.

مومنی با تجلیل از صبوری و ایثارگری خانواده آتش‌نشانان، ادامه داد: آتش‌نشانی شغلی شبانه‌روزی است که عملکرد حرفه‌ای در آن نیازمند همراهی خانواده‌ها است.

آتش‌نشانان مجاهدان بی‌نشان خط مقدم خطر هستند

حجت‌الاسلام میثم تارم امام جمعه شهرستان قشم نیز اظهار داشت: آتش‌نشانان را باید مجاهدان بی‌نشان، خاموش و بی‌ادعای خط مقدم خطر دانست.

وی حمایت‌های سازمان منطقه آزاد قشم از آتش‌نشانی این جزیره را شایسته تقدیر دانست و گفت: مسیر رفع نواقص موجود نیز باید با همت مضاعف و عزم جهادی همراه با همگرایی و تعامل همه جانبه، پرشتاب طی شود.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

منبع: فارس

کلیدواژه: ایمنی آتش نشانی قشم آتش نشان سازمان منطقه آزاد قشم آتش نشانان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۰۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، قائم مقام کمیته امداد کل کشور گفت: نگاه مدیریت دبیرخانه مناطق آزاد مردمی و مبتنی بر محرومیت زدایی از مناطق آزاد کشور است.

جعفر صباغیان گفت: با تعامل خوب با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، تفاهم نامه‌ای برای بهره گیری از ظرفیت‌ها برای هم افزایی و کمک به نیازمندان به امضا رسید.

وی افزود: براساس تفاهم انجام شده محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد امام خمینی در فضای نمایشگاهی عرضه خواهد شد و مراکز نیکوکاری نیز با همکاری بخش خصوصی درکیش راه اندازی می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در نشست با قائم مقام کمیته امداد کل کشور با اشاره به میزبانی کیش از ۲ میلیون گردشگر در سال، گفت: حضور گردشگران، ظرفیت مناسب و بازار فروش خوبی برای عرضه محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد فراهم می‌کند.

رحیم سرهنگی، افزود: باید به سمتی حرکت کنیم تا مددجویان توانمند شوند و به خودکفایی برسند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از ایجاد مراکز نیکوکاری با همکاری خیران و سرمایه گذاران در کیش خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد
  • اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان مشهدی
  • ۱۶۲ کارگر و کارفرمای نمونه در منطقه ازاد چابهار تجلیل شدند
  • جزیره قشم در نگاه سازمان مدیریت بحران جایگاه ویژه‌ای دارد
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مومنی: آتش به جنگل نرسید
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد