Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: شنیده‌ام مسئولان فدراسیون فوتبال دنبال پیدا کردن یک اسپانسر هستند تا هزینه بلیت پرواز ما به کویت را پرداخت کند.

خبرگزاری میزان - محمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در گفت‌وگو با برنامه آفساید رادیو جوان درباره مشکلات تیم ملی فوتسال ایران برای اعزام به مسابقات تدارکاتی اظهاراتی داشت که در ادامه مهم‌ترین بخش‌های آن را می‌خوانید:

*ما هم شنیده‌ایم که کویت به جز بلیت و هزینه پرواز قرار است تمام هزینه‌ها را پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق صحبتی که با ریاست کمیته فوتسال داشتم این کشور ما را برای برگزاری دو بازی دوستانه قبل از جام ملت‌های آسیا دعوت کرده که این موضوع برای آماده‌سازی تیم ملی اتفاق خوبی است.

*شنیده‌ام مسئولان فدراسیون فوتبال دنبال پیدا کردن یک اسپانسر هستند تا هزینه بلیت پرواز ما به کویت را پرداخت کند. باید قبول کنیم آنگونه که باید به فوتسال نگاه نمی‌شود. این رشته یکی از قوی‌ترین رشته‌های مملکت است. می‌دانیم وضعیت فدراسیون فوتبال خوب نیست، ولی باید قبول کرد جایگاه فوتسال خیلی بالاست و از قبل باید به فکر بودیم.

*اخباری که درباره بدهی و جریمه به مربیان و بازیکنان خارجی شنیده می‌شود، به همه انرژی منفی می‌دهد.

*یکی از اشکالات کار این است که فوتسال بودجه مشخصی ندارد و تمام امور مالی‌اش زیر نظر فدراسیون فوتبال است.

*در مورد این موضوع پرهیزکار رییس کمیته فوتسال بهتر می‌تواند پاسخ دهد و ما بیشتر کار فنی انجام می‌دهیم، اما متاسفانه با این بی‌پولی درگیر هستیم و وقتی نتوانیم انتخابی داشته باشیم، شرایط خوب نیست.

*وقتی به عنوان تیم سوم جهان چنین وضعیتی دارید، شرایط سخت می‌شود. نمی‌دانم حق با چه کسی است، ولی می‌دانم حق با فوتسال و بازیکنانش است. با توجه به تورم موجود در کشور مربی که ۲ سال پیش برای دریافت حقوق ۲۰ میلیونی‌اش اقدام کرده و نتوانسته آن را دریافت کند، اکنون با گرفتن این پول هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد.

*شرایط باشگاه‌ها متفاوت است و بازیکنان می‌توانند با قرار دادی که در یک باشگاه می‌بندند وضعیت بهتری داشته باشند، ولی اعضای کادر فنی من طبق قانون نمی‌توانند با تیم دیگری قرارداد ببندند و همین موضوع شرایط سختی را برای آنها ایجاد کرده است.

*فوتسال را باید در اندازه نام و افتخاراتی که برای مملکت ما تعیین می‌کند در نظر بگیریم.

*خوشبختانه اردو‌هایی که درخواست کردیم انجام شده است.

*سه چهار سال است پیگیر مطالبات‌مان هستیم و هر زمان پول کمی دریافت می‌کنیم.

*انتظار داریم به اندازه نام و افتخارات تیمی که ۱۲ دوره قهرمان آسیا شده و تیم سوم جهان است، به آن نگاه شود.

بیشتر بخوانید: ناظم‌الشریعه: تصمیمی برای قطع همکاری با تیم ملی ندارم

انتهای پیام/

برچسب ها: محمد ناظم الشریعه تیم ملی فوتسال ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران محمد ناظم الشریعه تیم ملی فوتسال ایران تیم ملی فوتسال ایران فدراسیون فوتبال ناظم الشریعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۰۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۶ میلیارد تومانی کارفرما‌ها برای بکارگیری اتباع خارجی غیر مجاز

سید فرهاد ناصری نیا  با اشاره به ممنوعیت اشتغال اتباع بیگانه در کشور و به تبع آن در لرستان، توضیح داد: برخی کارفرمایان به دلیل بیمه نکردن و کم بودن حقوق و دستمزد اتباع غیر مجاز که بیشتر از کشور افغانستان هستند از آنها در واحد‌های تولیدی خود استفاده می‌کنند اتفاقی که آسیب‌هایی هم به دنبال دارد.
وی با اشاره به بازرسی روزانه در راستای شناسایی اتباع بیگانه غیر مجاز شاغل در واحد‌های اقتصادی استان گفت: سال گذشته بیش از ۱۳۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های تولیدی استان انجام شده که منجر به شناسایی ۲۴۷ تبعه بیگانه غیر مجاز شد.
 مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان بیان کرد: در راستای جلوگیری از اشتغال اتباع خارجی غیرمجاز در واحد‌های اقتصادی، بازرسان اداره کل با همکاری نیروی انتظامی در هشت ماهه امسال بیش ۱۲۹ گشت مشترک انجام دادند و در خصوص اخراج اتباع بیگانه غیر مجاز از کشور اقدام کردند.
ناصری نیا به ممنوعیت بکارگیری اتباع بیگانه غیر مجاز در واحد‌های اقتصادی استان اشاره کرد و گفت: سال گذشته ۴ کارفرما که اتباع بیگانه غیر مجاز را در واحد‌های خود بکارگیری کرده بودند شناسایی و ضمن ابلاغ برگ جریمه، به مراجع قضائی معرفی شدند.
به گفته وی سال گذشته با توجه به شناسایی اتباع بیگانه غیر مجاز و جریمه کارفرمایان متخلف حدود ۶ میلیارد تومان برگه جریمه به واحد‌های اقتصادی که اتباع بیگانه غیر مجاز بکار گرفته بودند ابلاغ شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان تاکید کرد: با توجه به وجود فرصت‌های شغلی و اشغال آن توسط افراد بیگانه غیر مجاز، شناسایی و اخراج این افراد از محیط‌های کاری، شناسایی و اخراج ۲۴۷ اتباع خارجی منجر به جایگزینی ۱۲۲ نفر از هموطنان متقاضی اشتغال در واحد‌های اقتصادی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • شگفتی‌سازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملتهای فوتسال آسیا
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران
  • پرخاشگری مربیان به جامعه تسری پیدا می‌کند/جریمه ها بازدارنده نیست
  • جریمه ۶ میلیارد تومانی کارفرما‌ها برای بکارگیری اتباع خارجی غیر مجاز
  • تیم ملی فوتسال ایران متحول شد/ ژاپنی‌ها چوب غرورشان را خوردند
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)