Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه اصفهان با اشاره به رعایت مسائل بهداشتی گفت: در حد امکان برگزاری مراسم عزاداری را کم کنید. - اخبار استانها -

گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، آیت‌الله سید‌یوسف طباطبایی‌نژاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من خدمت آقایان منبری و افرادی که در داخل روضه‌های منازل شرکت می‌کنند عرض کنم تا حد امکان منبر رفتن را کم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علاوه بر مسائل نماز و روزه در این مورد هم صحبت کنند و دستورات بهداشتی را رعایت کنند که خدایی نکرده سبب مرگ انسانی نشوند.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه تا حد امکان برگزاری این مراسم را کم کنند، گفت: کاری نکنید که بگویند ایام عاشورا و عزای امام حسین(ع) سبب افزایش مرگ و میرها شده است است.

وی تصریح کرد: من بارها گفته‌ام که افتخاره روضه‌خوانی امام حسین(ع) را دارم. البته این موضوع برای هر منبری افتخار است اما در زمانی خاص ممکن است نتیجه برعکس داشته باشد.

طباطبایی‌نژاد ادامه داد: از دولت و مسئولان مملکتی و رئیس جمهور می‌خواهم که کارهایی که خیلی ضروری نیستند تعطیل شوند. امکان دارد که برخی از مردم مدتی بیکار شوند ولی به مردم کمک کنند.

امام جمعه اصفهان: به خطر انداختن جان دیگران با نزدن ماسک گناهی نابخشودنی استامام جمعه اصفهان: طرح مقابله با اراذل و اوباش باید استمرار داشته باشدامام جمعه اصفهان: دولت ظرفیت‌های بخش خصوصی را برای تکمیل پروژه‌های زیرساختی به‌کار گیرد

وی خاطرنشان کرد: حتی اگر بچه‌ها نمی‌توانند رعایت مسائل بهداشتی را داشته باشند همه مدارس به صورت مجازی برگزار شود.

امام جمعه اصفهان گفت: از برادران و خواهرانی که توانایی مالی دارند می‌خواهم که به افراد بی بضاعت و به بیمارستان‌ها کمک کنند برخی از بیمارستان‌ها نیاز به وسایل و دستگاه‌هایی در این زمینه دارند.

انتهای پیام/163/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس امام جمعه اصفهان حد امکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۰۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد

دفتر آیت الله ناصری امام جمعه‌ یزد در پیامی شهادت امام صادق علیه السلام به ساحت مقدس حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تمامی شیعیان و دلسوختگان آن حضرت تسلیت گفت.

به همین مناسبت مجلس ذکر فضائل و مصائب آن بزرگوار از سوی نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه یزد شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۷ صبح در محل دفتر ایشان واقع در خیابان آیت الله کاشانی، روبروی بیمارستان مرحوم مجیبیان، کوچه آیت الله خاتمی برپا خواهد بود.

 از عموم مردم به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و سلسله جلیله روحانیت و بسیجیان فداکار دعوت می‌شود تا در این مراسم شرکت فرمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم عزاداری در ساوجبلاغ
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفرصادق(ع) در ارومیه
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) در دفتر امام جمعه یزد
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق(ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در چهاربرج + فیلم و تصاویر
  • برگزاری مراسم عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در مهردشت +فیلم
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد