Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، مرحله دهم مسابقات فرمول یک در حالی روز یکشنبه به میزبانی روسیه برگزار شد که لوئیس همیلتون به دلیل ۲ اخطار ۵ ثانیه‌ای در زمان شروع مسابقه عنوان قهرمانی را از دست داد و در جایگاه سوم قرار گرفت.

همیلتون بعد از پایان مسابقه در کنفرانس خبری اعلام کرد مقامات برگزاری در تلاش بودند تا او را متوقف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ماسی مدیر مسابقه در واکنش به اظهارات همیلتون عنوان کرد: از نظر من ساده است که همیلتون بخواهد چنین صحبت هایی را مطرح کند. همانطور که قبلاً گفتم و بارها به همه رانندگان و لوئیس مطرح کردم درها به روی همه باز است. من بیشتر از هر چیز عاشق صحبت کردن هستم.

وی افزود: از دیدگاه فدراسیون جهانی اتومبیلرانی ما یک تنظیم کننده ورزشی در میادین مختلف هستیم. یک تخلف صورت گرفته و مهم نیست که لوئیس همیلتون بوده یا هر یک از 19 راننده دیگر. اگر تخلفی در مقررات رخ داده باشد این موضوع بررسی می‌شود.

توتو وولف مدیر تیم مرسدس مجازات اعمال شده برای همیلتون را "دور از ذهن" خواند و اعلام کرد تخلف صورت گرفته ناچیز بوده است.

وی در این باره گفت: من از جریمه راضی نیستم چرا که بسیار دور از ذهن است. من همیشه به میهمانداران و شغل آنها احترام خواهم گذاشت اما در این مورد مخالف جریمه بودم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمول یک مرسدس لوئیس همیلتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۱۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | با خنده بگذریم از خنده نگذریم

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در فصل جدید برنامه خوش نمک ۶۰ نفر در این مسابقه به صورت گروهی به رقابت خواهند پرداخت که هر شب ۴نفر در این برنامه حضور دارند و به صورت گروه دو به دو با چالش خنده، یکی پس از دیگری پیشی می گیرند.

همچنین گفتنی است در این فصل تماشاچی های حاضر در استودیو به شرکت کنندگان رای خواهند داد تا به مرحله بعد راهی شوند. اما خوش نمک چهار شرکت کننده کسیت که از دوره مسابقه خارج می شود.

علاقمندان می توانند بازپخش این برنامه را در ساعت های ۲:۳۰، ۹ صبح و ۱۷ بعدازظهر روز بعد مشاهده نمایند.

دیگر خبرها

  • ببینید | با خنده بگذریم از خنده نگذریم
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه ایران در جهت فعال شدن بند جریمه در صورت عدم اتصال کامل خط لوله صلح در پاکستان
  • بازدید مدیر امور عشایر تفتان از مناطق عشایری
  • جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد
  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • (ویدئو) واکنش انتقامی مکرون به لایی خوردن در یک مسابقه خیریه
  • ببینید | واکنش انتقامی امانوئل مکرون به لایی خوردن در یک مسابقه خیریه
  • کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند
  • مسکو: فرمول زلنسکی برای صلح، درگیری را طولانی‌تر می‌کند
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه