Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان گفت: این تشکل دانشجویی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به الان اقدام به تولید ۸۰ هزار ماسک بهداشتی کرده و این ماسک‌ها در مناطق محروم توزیع شده است.

توحید رستمی، مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص فعالیت‌های این تشکل در ایام کرونا گفت: بسیج دانشجویی استان کردستان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به الان اقدام به تولید ۸۰ هزار ماسک بهداشتی کرده و این ماسک‌ها را در مناطق محروم به صورت رایگان توزیع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمی افزود: جدای از آن، بسیج دانشجویی استان کردستان به تولید ۳۵ هزار لیتر آب ژاول، ۸۰۰ دست لباس مخصوص پرسنل بهداشت و درمان (گان) و تولید و توزیع ۶ هزار عدد شیلد محافظتی در دانشگاه علوم پزشکی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون پرداخته است.
مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان اظهار کرد: ضدعفونی کردن معابر عمومی استان کردستان طی ۳۳ شب از دیگر فعالیت‌های بسیج دانشجویی در این ایام بوده و علاوه بر آن، این تشکل دانشجویی به توزیع ۹ هزار بسته معیشتی در ایام کرونا در قالب کمک مومنانه در مناطق محروم با کمک ارگان‌های حمایتی پرداخته است.
وی یادآور شد: طبخ و توزیع هفت هزار پرس غذای گرم در مناطق محروم با هدف کمک به اقشار آسیب دیده از دیگر اقدامات بسیج دانشجویی استان کردستان در این ایام بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی کردستان حمایت از محرومان ویروس کرونا بسیج دانشجویی استان کردستان مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۱۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شیرکوند بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: برابر با دستورالعمل ابلاغی از سوی کمیسیون مبارزه با کالای قاچاق، گشت مشترک بازرسان اتاق اصناف، سازمان غذا و دارو، اماکن و اداره صمت در شهرستان ورامین برگزار شد.

سرپرست اتاق اصناف ورامین افزود: طی این بازرسی‌ها، ۳۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق از سه واحد توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی کشف و ضبط و هر سه واحد صنفی با دستور مقام محترم قضائی پلمب شد.

وی با اشاره به اهمیت نظارت بر توزیع کالاهای سلامت محور اظهار کرد: گشت مشترک به منظور کنترل و پایش لوازم آرایشی و بهداشتی، حفظ سلامت مصرف کننده، جلوگیری از عرضه محصولات غیر مجاز، و همچنین پیشگیری از قاچاق محصولات آرایشی و بهداشتی به صورت مستمر در شهرستان ورامین ادامه خواهد داشت.

وی در پایان اظهار کرد: با توجه به اطلاع رسانی لازم به کسبه بازار، خاصه صنوف توزیع کننده لوازم آرایشی و بهداشتی مبنی بر داشتن برچسب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، چنانچه کالای بدون برچسب مشاهده شود بازرسان اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های نظارتی پس از کشف تخلف، موارد را تشکیل پرونده و برابر مقررات و قانون در اسرع وقت اقدام خواهد کرد.

کد خبر 6088721

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • معدوم‌سازی یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد در تعطیلات نوروز
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • رفع شکستگی خط انتقال آب در شمال شهر نیشابور
  • شهرداری‌های کردستان مدیریت دفن بهداشتی زباله را ندارند