Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیتر هویسترا گفت: در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس ایران برویم که از سال گذشته از این تیم شناخت خوبی داریم. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و تیم فوتبال پرسپولیس ایران در این مرحله با پاختاکور ازبکستان دیدار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیتر هویسترا، مربی هلندی پاختاکور پس از پایان قرعه کشی بیان کرد: تمامی تیم‌ها در این مرحله قدرتمند هستند و به همین دلیل برای ما فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی می‌کنیم. ما در این مرحله باید به مصاف پرسپولیس ایران برویم که از سال گذشته از این تیم شناخت داریم.

او افزود: سال گذشته ۲ بار مقابل پرسپولیس بازی کردیم و سبک بازی این تیم را می‌شناسیم. به توانایی بازیکنان خود برای عبور از این مرحله اعتماد داریم و می‌دانیم بازی سختی پیش رو است. پرسپولیس در ۲ بازی اخیر خود مقابل شارجه و السد بازی خوبی به نمایش گذاشت و البته ما هم در ۲ بازی اخیرمان به پیروزی رسیده ایم و اعتماد داریم می‌توانیم از این مرحله سربلند خارج شویم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال پاختاکور تیم فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۱۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال با مربی ایرانی

تیم ملی فوتسال افغانستان در اولین دوره حضور خود در جام ملت‌های آسیا، سهمیه جام جهانی را کسب کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار نهایی پلی‌آف مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024 از ساعت 8:30 امروز (یکشنبه 9 اردیبهشت به وقت ایران) در سالن بانکوک آره‌نای تایلند میان تیم‌های ملی افغانستان و قرقیزستان برگزار شد که افغانستان با نتیجه 5 بر 3 به برتری رسید.

آنها که برای اولین بار در جام ملت‌های آسیا شرکت کرده‌اند، با برتری در این مسابقه مجوز صعود به جام جهانی را به دست آوردند. مجید مرتضایی سرمربی پیشین تیم فرش‌آرای مشهد هدایت تیم افغانستان را بر عهده دارد.

با توجه به میزبانی ازبکستان از مسابقات جام جهانی 2024 و تعلق پنج سهمیه به قاره آسیا در این رقابت‌ها، مرحله پلی‌آف بین تیم‌های بازنده مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌ها برگزار شد که افغانستان با پیروزی در دیدار نهایی پلی‌آف، پنجمین تیم آسیایی جام جهانی فوتسال لقب گرفت.

پیش از این حضور تیم‌های ملی ایران، ازبکستان، تایلند و تاجیکستان در جام جهانی فوتسال 2024 قطعی شده است؛ رقابت‌هایی که از 22 شهریور تا 13 مهر سال جاری برگزار می‌شود.

ازبکستان از ساعت 11:30 امروز در دیدار رده‌بندی جام ملت‌های آسیا مقابل تاجیکستان صف‌آرایی می‌کند و ایران از ساعت 14:30، در دیدار فینال به مصاف تایلند خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال با مربی ایرانی
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است