Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@22:01:07 GMT

خام فروشی بلای جان اقتصاد کشور است

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۲۰۲۰

خام فروشی بلای جان اقتصاد کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید صادق حسینی در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس که ظهر امروز در سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، اظهار کرد: اساس انقلاب بر مبنای تأمین نیازمندی‌های مردم، اجرای عدالت و رفاه برای آحاد جامعه است.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس در هشت سال و جنگ تحمیلی همه مردم با همه توان خود در برابر دشمنان ایستادگی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حسینی با بیان اینکه، ایمان به خداوند و هدف گذاری برای شکست دشمن از مهمترین اصول جنگ تحمیلی بود، گفت: امروز شاهد جنگ اقتصادی و یک جنگ فرهنگی هستیم و دشمن می‌خواهد با جنگ فرهنگی علیه خانواده‌ها فرهنگ اسلامی را در کشور از بین ببرد.

وی عنوان کرد: یکی از موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری توسعه همه جانبه اقتصاد است و اینکه خام فروشی در کشور صورت نگیرد و به همین دلیل همه ما باید در این راستا تلاش بیشتری داشته باشیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان یادآور شد: کشور ما ابتدا نیاز به سرمایه گذاری دارد و بعد نیاز به تولید و بازاریابی دارد.

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان امروز با کار آفرینی و اشتغالزایی سربازان جبهه تولید هستند، گفت: اگر خام فروشی در کشور صورت نگیرد و خودمان فرآوری محصولات را انجام دهیم می‌توانیم صادرات بیشتری داشته باشیم.

سردار حسینی گفت: متأسفانه پول کشور ما امروز هیچ اعتباری ندارد و به صورت شناور درآمده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان یادآور شد: اگر جنگ تحمیلی را الگو قرار دهیم می‌توانیم بیشتر از آنچه که امروز شاهد آن هستیم، پیشرفت داشته باشیم.

وی ضمن اشاره به جایگاه و اهمیت سیستم بانکی در راستای کمک به رونق تولید در کشور، افزود: بانک‌ها باید با روی باز به سراغ تولید کنندگان بروند.

سردار حسینی با بیان اینک باید فضا را برای مدیران و مسئولان تنبل و ناکارآمد تنگ کنیم، گفت: باید دست به دست هم داده و با تشدید نظارت‌ها، از افزایش بی رویه قیمت‌ها در بازار جلوگیری کنیم.

در پایان این جلسه از رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس تقدیر و تجلیل شد.

کد خبر 5035069

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری فرمانده سپاه کردستان تولید چهل سالگی دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا دفاع مقدس دفاع مقدس جنگ تحمیلی کرمانشاه گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۲۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ سند آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت اقتصاد، علی فکری امروز در حاشیه آغاز به کار رسمی ششمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و عراق، اظهار کرد: امروز در آغاز به کار این کمیسیون کمیته‌های مقدماتی به بررسی می‌پردازند تا طی امروز و فردا طرفین متون یادداشت تفاهم و اسنادی که دو کشور در سفر مقامات بلندپایه طرفین به امضا برسد، با یکدیگر نهایی کنند.

وی ادامه داد: صورتجلسه مذاکرات طرفین فردا بعد از ظهر در نشست صحن علنی کمیسیون مشترک بین وزیر اقتصاد ایران و وزیر تجارت عراق به امضا خواهد رسید.

فکری به کمیته‌های بررسی اشاره کرد و گفت: پنج کمیته شامل کمیته‌های انرژی، حمل و نقل، تجارت، صدور خدمات فنی و مهندسی و سرمایه گذاری و مالی و بانکی می‌شود.

وی در خصوص دستاورد‌های این کمیته تصریح کرد: اکنون ۱۰ سند از سمت ایران در دست مذاکره است و ۱۳ سند دیگر نیز آماده است که اگر دو کشور به تفاهم برسند این ۲۳ سند برای مذاکرات و امضای نهایی در جریان سفر مقامات عالی رتبه می‌تواند آماده شود.

معاون وزیر اقتصاد اضافه کرد: علاوه بر این اسناد، برخی از پروژه‌های ویژه از جمله توسعه شهرک‌های صنعتی، متوازن سازی روابط اقتصادی بین دو کشور، سرمایه گذاری‌های مشترک بین دوطرف و رفع موانع تجاری چه حوزه مالی و بانکی و چه حوزه مقررات و قوانین وجود دارد را در این نشست پیش میبریم تا با تفاهم ایجاد شده، روابط دو کشور توسعه بیشتری نسبت به حال پیدا کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۳ سند آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور
  • افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد
  • راهکار‌ افزایش تولید سه میلیون تن محصولات کشاورزی بررسی شد
  • کارگران نقش ویژه‌ای در اعتلای اقتصاد و تولید کشور دارند
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • رشد اقتصادی کشور با مشارکت مردم در گروی دانش بنیان شدن صنایع بزرگ است
  • مسیر تحقق واقعی مشارکت مهم ترین بخش مردمی اقتصاد در جهش تولید و صادرات کشور
  • امام جمعه شیراز : در مجلس ختم و فاتحه، موسیقی می‌نوازند / شراب‌خواری و قماربازی ضرر دارد / یک دانشمند گفته اگر نصف شراب‌فروشی‌ها تعطیل شود، به نصف بیمارستان‌ها نیاز نداریم
  • واکاوی ممنوعیت پخش مجموعه «حشاشین»
  • تجلیل از ایثارگران کارآفرین شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی