Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد دره وزمی در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس که ظهر امروز در سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، اظهار کرد: هدف از این برنامه یادبودی از دفاع مقدس و ایثار رزمندگان جبهه‌های جنگ است.

وی افزود: باید همیشه یاد شهدا و از خود گذشتگی آنها را به یاد آوریم تا نکند که غفلتی در انجام وظایف محوله اداری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صمت کردستان افزود: امروز با تحریم‌های ناعادلانه کشور ما درگیر جنگ اقتصادی است و هدف دشمن این است که بر مردم ایران فشار وارد شود.

وی عنوان کرد: این جنگ اقتصادی هم خود سربازان و رزمندگانی دارد که شامل افرادی می‌شود که علی رغم تمام سختی‌ها در حال تولید کالا هستند.

دره وزمی با اشاره به اینکه، تنها راه مقاوم کردن اقتصاد کشور حمایت از تولید است، گفت: کسانی که تولید کننده هستند در امر افزایش امنیت اقتصادی، آرامش روانی و اقتدار اقتصادی کشور تلاش می‌کنند تا از فشار اقتصادی مردم کم کنند.

وی با بیان اینکه کار تولید به معنای پاسداری از خون شهدا است، بیان کرد: مؤلفه اول بیانیه گام دوم انقلاب بر امر حمایت از تولید و اقتصاد است.

رئیس سازمان صمت کردستان افزود: امروز به همت فعالان اقتصادی استان کردستان روزانه ۵۰ کامیون تولید مواد پتروشیمی دارد.

در ادامه این جلسه عبدالله کاردانی رئیس خانه صنعت و معدن کردستان بیان کرد: امروز در کشور سربازهایی داریم که هیچ وقت جنگشان تمام نمی‌شود و این سربازان عرصه تولید و توسعه کشور هستند که همیشه آماده مبارزه با فقر هستند.

وی گفت: آمریکا و غرب از همان ابتدای پیروزی انقلاب کشور را تحریم کرده‌اند اما با همت سربازان عرصه تولید نتوانسته‌اند کشور را به زانو دربیاورند.

کد خبر 5035058

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب سازمان صنعت معدن و تجارت کردستان تولید چهل سالگی دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا دفاع مقدس دفاع مقدس جنگ تحمیلی کرمانشاه گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۲۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور در مراسم استقبال از کارکنان وظیفه جدید الورود به این منطقه پدافندی، با بیان اینکه توانمندی، همدلی و یکرنگی موجود بین نیرو‌های مسلح، تأمین کننده اقتدار و امنیت کشور است، گفت: امروز پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بروز‌ترین و مجهز‌ترین سامانه‌ها را در اختیار دارد و این واقعیتی انکارناپذیر است که نیرو‌های مسلح ما از قدرت برتر پدافند هوایی در منطقه برخوردار هستند و دشمنان نیز این را به خوبی می‌دانند.   امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی افزود: به واسطه همت بلند و اعتماد به توانمندی جوانان و دانشمندان داخلی از محدوده شعار خارج و وارد عرصه عمل و به یک قدرت در منطقه تبدیل شده ایم.   وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام با نثار جان خود در هشت سال دفاع مقدس از شرف، عزت و تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند، تصریح کرد: اگر امروز دانشمندان ما در علوم مختلف و سلاح‌های نظامی سرآمد جهانیان هستند به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس است.   امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی با بیان اینکه سربازان نماد ایستادگی و استقامت کشور هستند، تاکید کرد: سربازان چشمان بیدار جامعه بوده و جزو نیرو‌های بی‌ادعا در نیرو‌های مسلح هستند.   فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور در پایان دوران مقدس سربازی را شاداب‌ترین زمان زندگی سربازان دانست و خاطر نشان کرد: سربازان در ایثار، فداکاری، اسوه و نمونه بودن دارای کارکرد مثبت اجتماعی هستند.

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه، نیازمند طرح‌های تحولی است
  • جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است
  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • نگاه ویژه رهبر انقلاب به فرهنگ کار
  • صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • آیت‌الله رئیسی: صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است