Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از قانع نشدن ۳ نماینده از توضیحات حاجی میرزایی و فرصت چند هفته‌ای به وی خبر داد.

قدس آنلاین: حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون، اظهار داشت: بررسی سوال هفت نماینده از محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در دستور کار امروز اعضای کمیسیون قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ابتدای جلسه سوالات حبیب‌الله دهمرده نماینده زابل درباره عملکرد سیاسی برخی از مدیران آموزش و پرورش، سئوال رحمت الله نوروزی نماینده علی‌آباد درباره احتساب سوابق تحصیلی به جای برگزاری کنکور و همچنین سئوال جلیل مختار نماینده آبادان در مورد برخی تخلفات مالی در آموزش و پرورش مطرح شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش ادامه داد: وزیر پس از استماع سوالات این 3 نماینده توضیحاتی را پیرامون پرسش‌های مطروحه ارائه کرد که هیچ کدام از نمایندگان از توضیحات وزیر قانع نشدند. بنابراین مقرر شد فرصت چند هفته ای برای ارائه مستندات به نمایندگان سوال کننده داده شود.

فلاحی اضافه کرد: در ادامه جلسه سوالات رحمت الله نوروزی نماینده علی‌آباد درباره سرانه مدارس، سوال مهدی طغیانی نماینده اصفهان درباره جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش، جلال محمودزاده نماینده مهاباد درباره ناتوانی آموزش و پرورش در آموزش به کودکان استثنایی در کشور و همچنین سئوال روح الله متفکر آزاد نماینده تبریز درباره نابسامانی و خطاهای فاحش در آزمون ورودی استعدادهای درخشان تابستان 99 مطرح شد.

نماینده مردم همدان در مجلس، بیان داشت: وزیر پس از استماع 4 سوال مطرح شده، توضیحاتی را مطرح کرد که پاسخ‌های حاجی میرزایی برای طراحان سوال قانع کننده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش سؤال نمایندگان آموزش و پرورش حاجی میرزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۲۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل و کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی به مناسبت گرامیداشت هفته معلم با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی دیدار کردند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی امروز در دیدار با شماری از معلمان مناطق ۱۵ گانه استان مرکزی گفت: آموزش و پرورش وظیفه دارد در جهت تضمین آینده نظام اسلامی نخبه‌پروری در تراز انقلاب را در دستور کار خود قرار دهد. زیرا هر جامعه‌ای باید برای پیشرفت و توسعه همه‌جانبه و واقعی، توجه به آموزش و پرورش را جزو اولویت‌های برنامه‌های کلان خود قرار دهد.

او افزود: منشاء تحول در هر جامعه‌ای نیروی انسانی است و متولیان امر از جمله آموزش و پرورش وظیفه دارند با سرمایه‌گذاری در این بخش زمینه توسعه و تحول کشور را فراهم کنند. اساس آموزش و پرورش معلم است و گزینش معلمان باید طوری باشد که توانمندترین و شایسته‌ترین افراد جذب آموزش و پرورش شوند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت اصلاح نظام پرداختی کشور پرداخت و افزود: تعدد نظام‌های پرداختی در کشور یکی از مشکلات ریشه‌ای است و تجمیع قوانین پرداختی باید در دستور کار متولیان امر قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد
  • تصویب جدول مربوط به مصارف استانی در مجلس
  • اصل ۷۵، اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • اصل ۷۵ اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • نیازمند تقویت اقناع در دولت هستیم
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد
  • حاجی‌بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است