Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار قضایی فارس، حجت الاسلام والمسلمین دکتر مصدق، معاون حقوقی قوه قضاییه در جریان جلسه شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به اجرایی شدن قانون «کاهش مجازات حبس» اعلام کرد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته توسط این معاونت، ۸۰ هزار نفر از محکومین مشمول این قانون شناخته شده و تعدادی از آن‌ها آزاد و تعدادی نیز مشمول تخفیف مجازات شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قوه قضاییه مجازات حبس قانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۲۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه متفاوت به معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، همزمان با چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم، بانوی آموزگار یزدی مبلغ ۵ میلیون تومان را جهت مشارکت در آزادی یک زندانی غیر عمد اهدا کرد.
این بانو که تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت در خصوص این اقدام خداپسندانه گفت: من یک سالی است که در شغل آموزگاری در یکی از مدارس استان یزد مشغول به خدمت شده ام و تصمیم گرفته تا در روز معلم برای قدردانی از یکی از معلمانم که زحمت بسیاری را برای من کشیده و چندی پیش نیز پیگیر برپایی پویش کمک به آزادی زندانیان در مدرسه بود هدیه‌ای متفاوت به وی بدهم تا در خاطر او همیشه به سبزی یادگار بماند، از همین رو مبلغی را در حد توان جهت مشارکت در آزادی یک زندانی غیر عمد به ستاد دیه استان اهدا کرده و فیش واریزی به همراه گواهی وصول وجه صادره از این ستاد را به وی اهدا کنم.

دیگر خبرها

  • ۲۸ زندانی پاکستانی در سفر اژه‌ای به هرمزگان آزاد می‌شوند
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان
  • آزادی زندانی با مستمری بازنشستگی
  • اعلام لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی
  • هدیه متفاوت به معلم
  • جزئیات اصلاح قانون کار و بیمه بیکاری
  • روز کارگر برای کارگران تعطیل است
  • «نقض حکم اعدام» بابک زنجانی اعلام رسمی شد / مجازات جایگزین او چیست؟
  • نقض حکم اعدام بابک زنجانی اعلام رسمی شد / مجازات جایگزین او چیست؟