Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا نیکو نماینده شرکت بهمن موتور در استان فارس با اشاره به تغییرات مثبت و روند رو به رشد خدمات پس از فروش پس از فروش گروه بهمن پس از خصوصی سازی گفت: حضور نیروهای آموزش‌دیده و با تجربه، استانداردسازی نمایندگی ها که از دو سال پیش آغاز شده و هنوز این روند ادامه دار است، تامین به موقع قطعات یدکی، استفاده از تجهیزات مناسب و به روز و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. سبب شده تا بهمن موتور مقام دوم در نتایج ارزیابی خدمات پس از فروش سال 98 حوزه خودروهای سبک را کسب نماید. همچنین گروه بهمن همیشه به آموزش اعتقاد و باور دارد و بدین منظور به طور منظم با برگزاری دوره های حضوری و برخط در زمینه های متفاوت از جمله سفارش گذاری، فرآیندها و... برای نمایندگان، تاثیر بسزایی در کسب این رتبه داشته است و توانسته در دو سال اخیر مقام نخست را در این خصوص کسب کند.
حسین احمدی نماینده شرکت بهمن دیزل در استان فارس که در سال 96 و 97 رتبه نخست نمایندگان حوزه خودروهای سنگین را به خود اختصاص داده است، در خصوص سفارش گذاری و نحوه تامین قطعه به عنوان یکی از آیتم های مورد ارزیابی خدمات پس از فروش اظهار کرد: قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز خودروهای تولیدی در انبارهای نمایندگان به طور کامل و میزان کافی موجود است و در صورت استفاده برای جایگزینی آن، گروه بهمن در سراسر کشور با زیرساختی ترکیبی از حمل و نقل هوایی و زمینی قطعات مورد نیاز را توزیع می‌ کند و حداکثر زمان انتظار برای ارسال قطعات به دورترین نقاط کشور ۴۸ ساعت است. همچنین در نمایندگی ها تا جای ممکن سعی در تعمیر قطعات به جای تعویض آن داریم که مقرون به صرفه تر بوده و باعث افزایش رضایت مشتری می شود.
علیرضا جلالی نماینده شرکت بهمن موتور در استان گلستان گفت: سیاست کلان گروه بهمن مدیریت ارتباط با مشتری است و بالطبع نمایندگان هم از آن پیروی دارند. با هدف قراردادن افزایش رضایت، طرح پیگیری مشتریان یا فالوآپ را اجرا می کنیم؛ به صورتی که ظرف چند روز پس از ترخیص خودرو با مشتری تماس گرفته شده و در صورت وجود نقص یا سایر مشکلات، برای بررسی مجدد هماهنگی های لازم انجام می شود. علاوه بر آن نمایندگی ها از تجهیزات مناسب استفاده می کنند و به صورت منظم برای حفظ کیفیت خدمات بازنگری می شوند.
شایان ذکر است در سال های اخیر گروه بهمن با ارتقاء کیفی محصولات توجه ویژه ایی را نیز به بحث خدمات پس از فروش که شامل گسترش و ارتقاء شبکه خدمات، آموزش اثربخش پرسنل شبکه خدمات و تامین مناسب قطعات یدکی بوده تا رضایت و اطمینان خاطر را برای مشتریان خود به وجود بیاورد.

منبع: فارس

کلیدواژه: کیفیت خودرو آموزش استان گلستان خدمات پس از فروش گروه بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۲۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه بیرجند بیش از هزار پله صعود کرد

مطابق شاخص‌های نظام رتبه‌بندی وبومتریکس، دانشگاه بیرجند از میان ۳۲ هزار موسسه جهانی در رتبه ۲ هزار و ۷۳۸ قرار گرفته است که در این خصوص هزار و ۱۳۱ پله در سطح جهان ارتقا داشته است.

این رتبه‌بندی بر اساس شاخص‌هایی همچون تعداد مقالات پراستناد، تعداد ارجاعات به مقالات پژوهشگران در پایگاه Google Schoolar و تعداد لینک‌های دریافتی منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید

 رقابت ۱۴ هزار و ۹۰۰ داوطلب خراسان جنوبی در نوبت اول کنکور

رتبه‌بندی وبومتریکس شاخصی برای رتبه‌بندی وب سایت‌های دانشگاه‌ها و مراکز علمی، آموزشی و تحقیقاتی دنیا است که از سوی مؤسسه تحقیقاتی (CSIC) Consejo Superior de Investigaciones Cientificas در کشور اسپانیا از سال ۲۰۰۴ مشغول به فعالیت است.

این مؤسسه هر شش ماه یکبار وب سایت‌های بیش از ۳۲ هزار دانشگاه و مراکز علمی، آموزشی و تحقیقاتی را از بین ۲۰۰ کشور جهان مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • سبقت تاریخی فوتبال ایتالیا از اسپانیا
  • رتبه نهم، پرمشتری‌ترین جایگاه جدول لیگ
  • فروش فوری بهمن موتور با رسپکت ۲ ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • در دولت سیزدهم بیشترین مجوز برای جذب معلم صادر شده است
  • در دولت سیزدهم بیشترین مجور برای جذب معلم صادر شده است
  • اولویت اصلی دولت آموزش و پرورش است
  • رتبه‌بندی برترین دانشگاه‌های آسیا منتشر شد/ جایگاه ایران کجاست؟
  • مردم تقسیم‌بندی‌های سیاسی مجلس را مشخص می‌کنند
  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
  • دانشگاه بیرجند بیش از هزار پله صعود کرد