Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، بازگشت تیم فوتبال استقلال از دوحه قطر به ایران با حواشی زیادی روبه‌رو بود، به طوری که در فرودگاه دوحه، بازیکنان با تیم پزشکی درگیری پیدا می‌کنند و کار به جای باریک کشیده می‌شود.

دکتر کاوه ستوده، پزشک تیم فوتبال استقلال روز گذشته اعلام کرد که با معاینات انجام شده مشخص شد که دنده سیدحسین حسینی، دروازه‌بان تیم استقلال شکسته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئله باعث ناراحتی دروازه‌بان آبی‌پوشان شد که چرا پزشک تیم باید چنین مصاحبه‌ای انجام دهد و به نوعی مصدومیتش را زیر سؤال ببرد. به همین دلیل، حسینی در فروگاه دوحه به هنگام بازگشت استقلال، به ستوده اعتراض شدیدی می‌کند. این اعتراض باعث درگیری لفظی بین طرفین شده و گفته شده حسینی ضربه‌ای هم به ستوده زده است.

در حالی که یکی از عوامل تیم پزشکی به حمایت از ستوده وارد درگیری‌ها شد، یکی دو بازیکن استقلال نیز به حمایت از حسینی به ماجرا ورود کردند. پلیس قطر نیز با دیدن این درگیری‌ها، وارد عمل شد و عوامل درگیری را محاصره کرد.

مسئولان استقلال پس از گفت‌وگو با پلیس قطر و رایزنی موفق شدند سوار هواپیما شده و به ایران بازگردند. احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه هم در فرودگاه حضور داشت.

 این اتفاقات در حالی در فرودگاه قطر برای نماینده ایران افتاد که پیش از این هم استقلالی‌ها در فرودگاه دچار مشکلات دیگری هم شده بودند. پس از فینال جام حذفی و بازگشت استقلال از مشهد، در فرودگاه مهرآباد برخی از بازیکنان با هواداران معترض درگیری فیزیکی پیدا کردند و یک نفر از مسئولان استقلال در آنجا حضور نداشت تا ماجرا را مدیریت کند.

در سفر استقلال به قطر نیز، چند بازیکن به همراه سرپرست و دیگر عوامل تیم به دلیل مشکلات‌شان در صدور ویزا، دیرتر به تیم اضافه شدند. پاسپورت احمد مددی، معاون باشگاه استقلال نیز در فرودگاه امام خمینی (ره) گم شد و او در این رقابت‌ها کنار تیم حضور نداشت. سفر سعادتمند به قطر نیز با حاشیه همراه بود، چرا که مدیرعامل استقلال همراه خود ارز زیادی برد در حالی از بانک مرکزی مجوز نگرفته بود. پلیس فرودگاه امام خمینی (ره) نیز مدیرعامل استقلال را به همراه معاونش به اتاق بازجویی برد. سعادتمند با رایزنی به قطر سفر کرد، اما معاونش تا ساعت‌های زیادی در بازداشت بود و در نهایت با قید وثیقه سه میلیارد تومانی آزاد شد.

کد خبر 552966 برچسب‌ها فوتبال - لیگ قهرمانان آسیا باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال لیگ قهرمانان آسیا باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۲۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش حجم آب سد طالقان علت کاهش حق آبه قزوین

منصور ستوده مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین گفت: سد طالقان واقع در استان البرز به عنوان سد مهم و تامین کننده آب شرب سه استان تهران، کرج و قزوین است و علاوه بر آن آب کشاورزی قزوین را هم تامین می‌کند.

وی افزود: ۴ سال خشکسالی متوالی باعث شده حجم ورودی آب به مخازن سد‌های تهران و کرج و سد طالقان نسبت به سال‌های عادی کاهش یابد و باعث بازنگری در تامین آب کشاورزی شده است.

ستوده اضافه کرد: اولویت با تامین آب شرب است و پارسال با توجه به اینکه حجم مخازن سد‌ها کاهش پیدا کرده بود، در بخش کشاورزی با کمک وزارت نیرو سهمیه آب ۲۵ درصدی کشت تامین شد. 

وی گفت: امسال سهمیه آب ۳۵ میلیون متر مکعب است که ۱۰ میلیون در فصل پاییز مصرف شده و مابقی را برای فصل بهار درنظر گرفته شده است و اگر بارش‌های خوبی داشته باشیم قطعا بازنگری خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین افزود: در حال حاضر وضعیت مخازن سد‌ها مناسب نیست و وزارت نیرو با استفاده از ساخت سد‌ها جمع آوری آب را انجام داده و توانسته آب شرب را تامین کند.
 
وی افزود: یک نوبت در فصل پاییز سد باز شده و ۱۰ میلیون مصرف شده و حق آبه فصل بهار از ۱۵ فرودین تا ۱۵ خرداد است که از ۱۵ فروردین با ۴ متر مکعب سد باز و استفاده شده که به ۱۱ متر مکعب رسیده است.

ستوده ادامه داد: با توجه به وسعت شبکه و مسافت طولانی کانال ها، آب نسبت به شرایط عادی ممکن است کم باشد، اما در حال حاضر سد باز است و با ۴ متر مکعب رهاسازی می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین گفت: امیدواریم با بارندگی‌های مناسب بتوان یک دوره برای آبیاری کشت کشاورزان موثر باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد
  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام
  • کاهش حجم آب سد طالقان علت کاهش حق آبه قزوین
  • حمله وینفرد شفر به علی خطیر؛ او اصلا استقلالی نیست!
  • سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در این محله تهران
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در خزانه
  • درگیری پلیس با تظاهرات‌کنندگان روز کارگر در پاریس
  • درگیری شدید بین تظاهرکنندگان و پلیس در فرانسه+ فیلم