Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@14:49:59 GMT

اطلاعات تازه در مورد گوشی‌های جدید شیوآمی

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۲۸۴۰

اطلاعات تازه در مورد گوشی‌های جدید شیوآمی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسلش گیر، هر دو گوشی دارای 8 گیگابایت رم بوده و در آنها از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی از نوع ال سی دی و FHD+ استفاده شده است. باتری این دو گوشی نیز ۵۰۰۰ میلی آمپری است. هر دو گوشی دارای سه دوربین در پشت خود نیز هستند.

پردازنده اصلی نصب شده بر روی هر دو گوشی اسنپ دراگون ۸۶۵ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نرخ تازه سازی صفحه نمایشگر هر دو گوشی نیز ۱۴۴ هرتز است. تفاوت اصلی این دو گوشی در دوربین‌های آنهاست. گوشی‌های یادشده هر دو از دوربین‌های ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی برخوردارند. اما Mi ۱۰T ۵G دارای یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی است. در مقابل Mi ۱۰T Pro ۵G دارای دوربین قدرتمندتر ۱۰۸ مگاپیکسلی و فناوری ویژه تثبیت تصویر است.

برای هر دو گوشی دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. نسبت بصری نمایشگر هر دو گوشی ۲۰ به ۹ است. قرار است این دو گوشی که با شبکه‌های نسل پنجم سازگاری دارند در تاریخ ۳۰ سپتامبر عرضه شوند.

کد خبر 5034665

منبع: مهر

کلیدواژه: گوشی هوشمند دوربین ویروس کرونا تحقیقات علمی شبکه اجتماعی تیک تاک واکسن کرونا ایالات متحده امریکا فناوری فضایی فیس بوک شبکه ملی اطلاعات گوگل گوشی هوشمند امنیت اطلاعات شرکت دانش بنیان اکتشافات فضایی موبایل دو گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۲۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

kmc a5 کرمان موتور + قیمت و مشخصات خودرو کی ام سی

خودرو KMC A5 کرمان موتور از نظر قیمت، مشخصات فنی، امکانات رفاهی، بررسی طراحی ظاهری مورد توجه خریداران است.

به گزارش ایمنا، KMC A5 کرمان موتور، نخستین بار سال ۱۴۰۲ در نمایشگاه خودرو مشهد معرفی شد و در واقع نمونه تغییر یافته SWM G01F است.

طراحی ظاهری KMC A5 کرمان موتور

KMC A5 از یک ورودی هوای شش ضلعی با ابعاد بزرگ بهره می‌برد، ترکیب این بخش با چراغ‌ها و خطوط روی درب موتور، به همراه کیت رنگی بدنه ظاهری زیبا دارد؛ دارای رینگ ۱۸ اینچی مشکی رنگ و حجم پردازی‌های روی گلگیر جلو و عقب و همچنین اگزوزهای بزرگ، دیفیوزر مشکی پیانویی و نوار کرومی اتصال دو چراغ عقب است.

طراحی داخلی KMC A5 کرمان موتور

تریم دو رنگ مشکی و قرمز داخل کابین این خودرو با صندلی‌های اسپرت چشم‌نواز است؛ همچنین تکرار الگو U شکل در کابین و اهرم عملگر تعویض دنده الکترونیکی و کنسول میانی با طرح فیبر کربن و نمایشگر لمسی ۱۰ اینچی و پشت آمپر دیجیتالی ۷ اینچی فضایی متناسب را به وجود می‌آورد.

مشخصات فنی کی ام سی A5 کرمان موتور

کی ام سی A5 یک شاسی بلند با سیستم تعلیق مستقل است که از یک پیشرانه ۱۴۹۹ سی سی توربو شارژ بهره می‌برد، این پیشرانه می‌تواند نهایت قدرت ۱۳۷ اسب بخار و گشتاور نهایی ۲۱۲ نیوتن متر را از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دو کلاچه به چرخ‌های جلو منتقل کند.

تجهیزات ایمنی و امکانات رفاهی KMC A5 کرمان موتور

KMC A5 از امکانات رفاهی و ایمنی متعددی بهره می‌برد که جهت آسایش هر چه بیشتر سرنشینان طراحی و به‌کارگیری شده‌اند:

سنسور نقطه کور دوربین ثبت وقایع سیستم هشدار خروج از مسیر هشدار برخورد از جلو چراغ روشنایی در روز آینه‌های جانبی تاشونده برقی به همراه تنظیم برقی و گرمکن سانروف پانورامیک به همراه پرده برقی سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای استارت دکمه‌ای سنسور پارک جلو و عقب دوربین دنده عقب دوربین ۳۶۰ درجه کروز کنترل شش کیسه هوای ایمنی گرمکن و سردکن صندلی راننده درب صندوق عقب برقی با قابلیت تشخیص مانع ۵ سال یا ۱۵۰۰۰۰ کیلومتر گارانتی با ارائه خدمات پس از فروش گسترده در سراسر کشور kmc a5 قیمت

قیمت مصوب این کراس اوور یک میلیارد و ۲۸۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

موعد تحویل kmc a5 کرمان موتور

موعد تحویل این خودرو ۶۰ روز کاری اعلام شده است.

کد خبر 751999

دیگر خبرها

  • اندروید ۱۵ تجربه فیلمبرداری گوشی‌ها را بهتر می‌کند؟
  • kmc a5 کرمان موتور + قیمت و مشخصات خودرو کی ام سی
  • ۱۲۰ دوربین نظارتی در شهر قم نصب می‌شود
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۱۹ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone 13
  • مقایسه گوشی‌های شیائومی 14 و S24 سامسونگ + قیمت و مشخصات
  • آیپد پرو ۲۰۲۴ اپل + قیمت و مشخصات Apple iPad Pro 2024 with M4
  • افشاگری تازه جمهوری‌خواهان علیه رابرت مالی
  • تراشه به‌کار رفته در آیپد پرو، ۳۸هزار میلیارد عملیات در ثانیه انجام می‌دهد
  • دوربین دشکم چیست و ضرورت استفاده از آن در خودرو + عکس
  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز (۱۸ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung