Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، امیر رضی سرمربی تیم فوتسال صبای یزد گفت: در روز سوم  بازی های گروه پنجم لیگ دو فوتسال ایران، دو تیم صبای یزد و مارون کهگیلویه در سالن خانقاه میبد به مصاف یکدیگر رفتند.

او افزود: در پایان تیم مارون کهگیلویه با نتیجه سه بر دو مقابل صبای یزد پیروز شد تا اولین شکست صبای یزد را رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضی گفت: با این شکست تکلیف صعود صبای یزد به دور بعد به بازی‌های آینده دیگر تیم ها گره خورد.

شهرستان میبد میزبان بازی های گروه پنجم لیگ دو فوتسال ایران است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ فوتسال ورزش و جوانان صبای یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۴۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحرای طبس تابلویی از عجز قدرت‌های بشری در برابر اراده الهی

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امداد غیبی ۵ اردیبهشت ۱۳۵۹ نشانه عجز و زبونی قدرت‌های بشری در برابر اراده الهی است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: پنجم اردیبهشت ۱۳۵۹ به اذعان دوست و دشمن، یادآور یکی از امداد‌های غیبی است.

وی در پیامی به مناسبت پنجم اردیبهشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به عنوان هدیه بزرگ الهی به بشریت، پیوسته تحت امداد‌های غیبی پروردگار متعال قرار داشته و دارد.

وی افزود: پنجم اردیبهشت ۱۳۵۹ به اذعان دوست و دشمن، یادآور یکی از این امداد‌های غیبی است آنجا که اعتراف می‌کنند: «ما تمامی امور را سنجیده بودیم، اما رهبر انقلاب ایران هر دستی که بلند می‌کرد یکی از هواپیما‌های ما سرنگون می‌شد».

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: آری صحرای طبس تابلویی از عجز و زبونی قدرت‌های بشری در برابر اراده الهی است، اینجانب ضمن حمد و سپاس خدای منان بر همه الطاف خفیه و جلیه الهی به روح ملکوتی امام و شهیدان درود می‌فرستم و توجه همگان به خصوص جوانان جویای حقیقت را به بازخوانی این برگ‌های سرنوشت ساز تاریخ و تبیین چهره واقعی استکبار جهانخوار جلب می‌کنم.

دیگر خبرها

  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • تایلند اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا
  • رویارویی حساس قرقیزستان و افغانستان
  • قرقیزستان حریف افعانستان برای صعود به جام جهانی
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • نگاهی بر اخبار ورزشی پنجم اردیبهشت استان قزوین
  • صحرای طبس تابلویی از عجز قدرت‌های بشری در برابر اراده الهی
  • خلاصه بازی الهلال ۲ - ۱ العین امارات، اولین شکست پایان رؤیای قهرمانی بود + ویدئو