Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد طاهری» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص وضعیت خود در فصل آینده لیگ برتر فوتسال، عنوان داشت: منتظر هستم تا تکلیفم با تیم ستارگان ورامین مشخص شود چرا که از این تیم طلب دارم. احتمال این وجود دارد تا فصل بعد نیز در خدمت تیم ستارگان باشم. به هر حال وضعیتم تا یکی دو روز آینده مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص احتمال انتقال خود به تیم شهروند ساری، اظهار داشت: از این تیم پیشنهاد دارم. «سعید نجاریان» و «مسعود نجاریان» از دوستان خوب من هستند و به من لطف دارند و تیم شهروند نیز یکی از تیم‌های ریشه دار و با سابقه در فوتسال است.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال درباره مربی - بازیکن بودن خود در تیم شهروند ساری، گفت: هنوز به طور کامل به این موضوع فکر نکردم اما این احتمال نیز وجود دارد.

وی در خصوص مربی - بازیکن شدن هم‌تیمی‌های سابق خود در تیم‌های لیگ برتر فوتسال، بیان داشت: کسانی که به تازگی هدایت تیم‌های لیگ برتری را بر عهده گرفتند جزو مفاخر فوتسال ایران هستند و حضور آن‌ها در لیگ می‌تواند کمک زیادی به کسانی باشد که در ابتدای راه این رشته هستند. این نفرات هم از لحاظ فنی و هم اخلاقی سرآمد هستند و به طور حتم حضور آن‌ها می‌تواند جذابیت لیگ را چند برابر کند. 

طاهری در فصل گذشته لیگ برتر کاپیتان تیم ستارگان ورامین بود و توانست با این تیم به جمع چهار تیم برتر لیگ راه پیدا کند.  

برچسب‌ها محمد طاهری لیگ برتر فوتسال ساری اختصاصی ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد طاهری لیگ برتر فوتسال ساری اختصاصی ایرنا محمد طاهری لیگ برتر فوتسال ساری اختصاصی ایرنا اخبار کنکور لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۱۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرگل فوتسالیست ایرانی که آسیا را به هم ریخت

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 علی اصغر حسن زاده بازیکن تیم ملی فوتسال در جریان مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا سوپرگلی زد که در سطح آسیا مورد توجه قرار گرفت. جادوگری این بازیکن را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • آخرین خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • سوپرگل فوتسالیست ایرانی که آسیا را به هم ریخت
  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • به احتمال زیاد، رالف رانگنیک مربی بعدی بایرن مونیخ خواهد بود
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • توضیح عبدالله ویسی در مورد بازیکن خبرساز فولاد