Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانباز دوران دفاع مقدس گفت: هدف قرار دادن پهپاد آمریکا و موشک‌باران پایگاه نظامی آمریکا در عین‌الأسد از دستاوردهای دوران دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تویسرکان، جلیل سوری در مراسمی به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان برگزار شد، اظهار کرد: امروز از بعد نظامی در خاورمیانه نخستین کشور و در دنیا جزء 10 کشور نخست دنیا هستیم و هدف قرار دادن پهباد آمریکا و موشک‌باران پایگاه نظامی آمریکا در عین‌الأسد از دستاوردهای دوران دفاع مقدس است و دشمن هم با وجود ادعای دروغینش جرئت مقابله به مثل را نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جنگ تخریب، خون و آتش بوده؛ اما هر حادثه‌ای دارای دو پیام است، اکنون کسانی هستند که در حال تخریب و تحریف وقایع دوران دفاع مقدس بوده و وظیفه پیان‌رسانان دوران دفاع مقدس جلوگیری از تحریف و نابود شدن حماسه‌های آن دوران است.

جانباز 50 درصد دوران دفاع مقدس با بیان اینکه تکرار دفاع مقدس فقط به کربلا برمی‌گردد، عنوان کرد: دفاع مقدس حادثه بزرگی بود که دشمن هنوز هم در پی تحریف و تخریب آن دوران است.

سوری اضافه کرد: دشمنان پس از انقلاب اسلامی انواع و اقسام توطئه‌ها را علیه ایران اسلامی آغاز کردند، از جمله آن می‌توان به حادثه طبس اشاره کرد.

خدامحوری و ولایت‌محوری جنگ تحمیلی را به سود ما پیش برد

وی با بیان اینکه با آغاز جنگ تحمیلی 3 هزار روستا و 50 شهر نابود شد، مطرح کرد:پیش از انقلاب اسلامی ارتش ما دارای 200 هزار نیرو بود و بعد از انقلاب 90 هزار نیروی ارتش داشتیم. آذربایجان غربی، سنندج، کرمانشاه، ایلام و خوزستان درگیر جنگ شدند و حدود 15 هزار کیلومتر از خاک ایران به تصرف نیروهای بعثی درآمد و دشمن بیش از 30 میلیون مین در خاک ایران کاشت.

جانباز دوران دفاع مقدس اضافه کرد: در چنین زمانی به‌جز مردانی از جنس فولاد و آهن و رهبری امام خمینی(ره) کسی جلودار ارتش تا بن دندان مسلح رژیم بعث عراق نبود.

سوری با تأکید بر اینکه خدامحوری و ولایت‌محوری جنگ را به نفع ما پیش برد، خاطرنشان کرد: امروز هم باید ولایتمداری را ادامه دهیم، ملت ما از نسل عاشورا و غدیر بودند و مقابل ارتشی که به گفته صدام قصد تصرف تهران را داشت، گرفتند و دشمن را عقب راندیم و دو تا سه برابر به نیروهای دشمن تلفات وارد کردیم.

وی با بیان اینکه دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی هر کاری کردند؛ غافل از اینکه «یدالله فوق ایدیه» بود و این وعده الهی تحقق یافت و عینیت پیدا کرد، ادامه داد: دشمن سال‌هاست که جرئت حمله به خاک ما را ندارد.

انتهای پیام/4078/4121/

منبع: آنا

کلیدواژه: دفاع مقدس پایگاه نظامی آمریکا دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان دوران دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۴۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام امیر عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین در اندیمشک، با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه پاسداران یک نیروی نظامی صرف نیست بلکه این نهاد عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی حد و مرز نمی‌شناسد که در همین جهت شاهد حضور و فعالیت‌های مؤثر سپاه پاسداران در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: هر جا که انقلاب اسلامی و نظام نیازمند حرکتی جدید و اقدامی گسترده و اثرگذار بوده که سپاه توانایی انجام آن را داشته، ورود کرده و مؤثر واقع شده است.

حجت‌الاسلام عباسی با بیان اینکه این نهاد مقدس از پنج نیروی مستقل و تخصصی تشکیل شده است خاطر نشان کرد: مهمترین مزیت سپاه و نیروهای نظامی کشور این محسوب می‌شود که مشمول لطف الهی هستند و بی تردید سپاه در هر عرصه ای که بنا به نیاز ورود داشته، خداوند را در کنار خود دیده و مشمول لطف خداوند شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899422

دیگر خبرها

  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • تحولات اوکراین| تایید دستاوردهای روسیه در جبهه توسط کاخ سفید
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • دستاوردهای عملیات وعده صادق