Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه کمیته بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه ها با اعضای کمیته رسیدگی صدور مجوز حرفه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت آنلاین برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشست اعضای کمیته صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها به صورت آنلاین با اعضای  کمیته رسیدگی صدور مجوز حرفه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز در سالن اجتماعات روابط عمومی فدراسیون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای کمیته بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها امروز به بررسی اسناد و مدارک باشگاه تراکتور پرداختند.

همچنین  اعضای کمیته بدوی و صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها در کنفرانس تلفنی که  بین باشگاه تراکتور و اعضای کمیته رسیدگی صدور مجوز حرفه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا شرکت و موضوع ممیزی باشگاه تراکتور را رصد کردند. در پایان جلسه هم اعضای کمیته بدوی و صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها  جمع‌بندی‌های لازم را با باشگاه تراکتور در این زمینه انجام داد.

گفتنی است، حضور نمایندگان باشگاه‌ها در این جلسات الزامی است و در صورت غیبت آنها در نشست‌ها با جرایم کنفدراسیون فوتبال آسیا روبه‌رو خواهند شد.

برگزاری جلسه کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ایران صدور مجوز حرفه ای باشگاه ها کنفدراسیون فوتبال آسیا صدور مجوز حرفه ای باشگاه تراکتور کمیته بدوی اعضای کمیته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۴۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین نشست کمیسیون تخصصی شورای عالی انرژی در سال ۱۴۰۳

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان برنامه و بودجه کشور، در این نشست که روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه به ریاست رییس امور انرژی سازمان برنامه و بودجه کشور و با حضور اعضای این کمیسیون و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، گزارش پیشرفت پروژه «مطالعات مدیریت و اصلاح سبد (عرضه و تقاضای) انرژی کشور مبتنی بر ظرفیت‌های داخلی ایران»، ارائه و «تهیه مدل سند نقشه راه انرژی کشور» توسط مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی معرفی شد.

همچنین در خصوص نهایی‌سازی سازوکار جبران خسارت دارنده گواهی‌های صرفه‌جویی بازار بهینه‌سازی انرژی و محیط‌زیست، بحث و بررسی شد.

اعضای کمیسیون تخصصی شورای عالی انرژی نیز در ادامه نشست، به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاج به کمیته‌های انضباطی، اخلاق و استیناف ابلاغ کرد: جلوگیری از حاشیه‌های غیرمتعارف در فوتبال
  • تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها مشخص شد
  • درخواست پرسپولیس توسط کمیته استیناف رد شد
  • کمیته استیناف آب پاکی را روی دست پرسپولیس ریخت
  • اعتراض پرسپولیس به جریمه ۶۰ میلیونی در کمیته استیناف رد شد
  • رد درخواست باشگاه پرسپولیس توسط کمیته استیناف
  • کمیته استیناف درخواست پرسپولیس را رد کرد
  • برگزاری سومین نشست کمیسیون تخصصی شورای عالی انرژی در سال ۱۴۰۳
  • برگزاری نشست کمیته بدوی انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا