Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس نتایج ارزیابی عملکرد سال ۹۸ سازمان اداری و استخدامی کشور؛ سازمان بنادر و دریانوردی در جشنواره شهید رجایی در فرآیند ادواری ارزیابی عملکرد شاخص های عمومی و اختصاصی در سطح موسسات، سازمان ها و شرکت های وابسته به دولت "دستگاه برتر کشوری" شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی کشور هر ساله براساس مواد 81 و82  قانون مدیریت خدمات کشوری و آیین نامه ها و دستورالعمل های مربوطه در دو بخش شاخص های عمومی و اختصاصی از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور انجام و از دستگاه های برگزیده در مراسم جشنواره شهید رجایی با حضور و اهدای لوح توسط رییس جمهور تقدیر می‌شود ، اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و به منظور رعایت مصوبات ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا مبنی بر ممنوعیت برگزاری مراسم‌ها و تجمعات، برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره شهید رجایی لغو گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج حاصله از ازریابی های سازمان اداری و استخدامی در دو بخش تهیه می شود. بخش اول مربوط به دستگاههای انتخاب شده به عنوان دستگاه های قابل تقدیر در جشنواره شهید رجایی هستند که بر اساس فرآیند ارزیابی عملکرد سال 1398 انتخاب شده اند و بخش دوم نیز به نحوه ارزیابی عملکرد دستگاه ها و اقدامات انجام شده در آن زمینه می پردازد.

 بر این اساس؛ سازمان بنادر و دریانوردی در دو بخش شاخص های عمومی و اختصاصی و در مجموع در میان تمامی سازمان ها و شرکت های وابسته به دولت؛ حائز رتبه برترکشوری شد و توانسته است نسبت به سال قبل از رشد قابل ملاحظه ای برخوردار شود .

نتایج ارزیابی عملکرد تمامی دستگاه‌های اجرایی کشور به همراه امتیازات مکتسبه در شاخص‌های عمومی و اختصاصی، ولوح تقدیر از از وزرا و روسای سازمان های منتخب از جمله مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با امضای رییس جمهوری متعاقباً اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بنادر و دریانوردی شاخص های عمومی و اختصاصی جشنواره شهید رجایی ارزیابی عملکرد دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۴۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند احداث پایانه مکانیزه مواد معدنی آغاز شد/ تحقق ترافیک ۱۰ میلیون تنی مواد معدنی و شیمیایی ظرف سه سال

 ابوطالب گرایلو مدیرکل بنادر و دریانوردی  خوزستان با اشاره به انعقاد قرارداد مکانیزه‌سازی پایانه مواد معدنی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) به ارزش سرمایه‌گذاری قریب به ۲۴ هزار میلیارد ریال میان اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی در اواخر پارسال  گفت: فرآیند تحویل و تحول پایانه مواد معدنی در نشست مشترک مدیران شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی و اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان مورد بررسی و چارچوب آن تعیین شد.

او روند صادرات مواد معدنی، مصالح ساختمانی و کود شیمیایی طی چند سال اخیر را رو به رشد عنوان کرد و بر ضرورت ساماندهی آن در قالب یک پایانه مجهز به منظور افرایش بهره وری عملیات تخلیه و بارگیری تأکید کرد و افزود: رشد ترافیک و جذب مشتریان جدید از اهم اهداف برای سرمایه‌گذاری در این پایانه است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی  خوزستان می‌گوید: در این قرارداد، ضمن بهسازی و نوسازی تأسیسات، محوطه‌ها و انبارها، خرید و تأمین تجهیزات پیشرفته به منظور تحقق ترافیک ۱۰ میلیون تنی مواد معدنی و شیمیایی ظرف سه سال، افزایش سهم منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) از صادرات و واردات مواد معدنی، مصالح ساختمانی و کود شیمیایی مد نظر است.  

 آقای گرایلو گفت: در جریان این نشست مقرر شد شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی با اهتمام ویژه به برنامه‌ریزی دقیق به منظور انجام عملیات تخلیه و بارگیری، همزمان در خصوص شروع عملیات اجرایی توسعه سرمایه‌گذاری اقدام کند.

با انعقاد این قرارداد سرمایه‌گذاری به ارزش ۲۴۰ میلیارد ریال در مساحتی بالغ بر ۴۰ هکتار ضمن ایجاد ۲۰۰ نفر فرصت اشتغال، شاهد افزایش صادرات مواد معدنی، مصالح ساختمانی، کود شیمیایی و افزایش سهم استان خوزستان در صادرات غیرنفتی کشور و ایجاد فرآیند‌های استاندارد عملیات تخلیه و بارگیری در کنار ایجاد اشتغال پایدار خواهیم بود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی رتبه اول عملکرد کشوری را کسب کرد
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • فرآیند احداث پایانه مکانیزه مواد معدنی آغاز شد/ تحقق ترافیک ۱۰ میلیون تنی مواد معدنی و شیمیایی ظرف سه سال
  • اتمام تعمیر اسکله تاریخی بلوار بندرانزلی
  • امداد رسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور در آب‌های بوشهر انجام شد/نجات ۱۷۲ دریانورد