Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- شهرداری اراک در شاهکار جدید خود از ساعاتی پیش با حضور عوامل سازمانی نسبت به بلوک‌گذاری در مقابل توزیع برق اراک اقدام و قصد تخلیه خاک در مقابل این سازمان را دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، شهرداری و مدیریت شهری اراک در دوره پنجم نمونه کاملی از حاشیه و کار در حواشی است؛ به طوری که روزی شهردار اراک در یک نمایش رسانه‌ای به مدیرکل دفتر فنی استانداری مرکزی حمله می‌کند و روزی دیگر شورای شهر و رئیس وقت آن را هدف قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزی طرح "55 متری" را اجرا می‌کند که به گفته مدیرکل دفتر فنی استانداری مرکزی یک طرح خودساخته شهردار بوده و روزی پیاده‌راه حصار را بدون هیچ برنامه اجرایی می‌کند که پس از یک ماه مشکلات برای مردم دست از پا درازتر و شکست خورده ناگزیر به جمع کردن طرح می‌شود.

اما در جدیدترین شاهکار مدیریتی شهردار اراک، از ساعاتی پیش کارکنان شهرداری با حضور در مقابل اداره توزیع برق اراک حضور یافته و اقدام به بلوک‌گذاری در حین ساعت اداری در مقابل ساختمان شرکت برق اراک کرده است.

این اتفاقی درحالی اتفاق می‌افتد که براساس گزارش میدانی و مشاهدات عینی خبرنگار تسنیم از مقابل شرکت توزیع برق شهرستان اراک، ساعت اداری اداری بوده و بسیاری از مراجعان و شهروندان در داخل این شرکت حضور دارند.

براساس گزارش میدانی خبرنگار تسنیم، برخی کارکنان اقدام به خارج کردن وسایل نقلیه خود از داخل محوطه پارکینگ این سازمان کرده ولی بازهم چندین وسیله نقلیه درون این سازمان وجود دارد و با این اقدام شهرداری تردد در مسیر ورود و خروج این سازمان به کلی بسته شده است.

قطعا در صورت ایجاد هرنوع حادثه‌ای در بخش توزیع برق اراک و شبکه برق شهرستان، شهردار اراک باید پاسخگوی آن باشد چراکه این اقدام وی سبب ایجاد مزاحمت برای تردد خودروهای امدادی این شرکت شده است.

براساس برخی اخبار بدهی بالای شهرداری اراک به شرکت برق و پیگیری این سازمان برای وصول مطالبات از شهرداری علت این اقدام تلافی‌جویانه شهردار اراک بوده است و نه تنها شهردار بلکه شورای شهر اراک باید پاسخگوی چنین رفتاری باشند.

اختصاصی| کارنامه خالی شورا و شهرداری اراک از پروژه‌های عمرانی بزرگ+ جدول اختصاصی| ‌جفای شهرداری اراک در حق کارگران / به‌کارگیری نیروهای فاکتوری به جای قراردادی + فیلم‌ گزارش| شاهکارهای سریالی مدیریت شهری در اراک ادامه دارد/ اجرای طرح بدون مجوز شورای تأمین

شهرداری برای هر اقدامی پول دارد جز بدهی‌هایش!

"حمیدرضا نوازنی" مدیرکل دفتر فنی استانداری مرکزی دقایقی قبل و در پیگیری خبرنگار تسنیم با اشاره به علت قطع شدن برق شهرداری اراک اظهار داشت: اداره توزیع برق استان چندین بار درخواست پرداخت بدهی شهرداری به این اداره را داشته ولی متاسفانه همکاری پرای پرداخت بدهی پول برق نداشته و این اداره مجبور به قطع برق شهرداری شده است.

وی افزود: شهرداری برای پرداخت هزینه‌های دیگر و خرید موارد دیگر مشکلی ندارند ولی در پرداخت بدهی اداره برق سهل انگاری دارند، معاونت فنی استانداری در این باره  برنامه‌ای برای رفع این مشکل ندارد و شهرداری ملزم به پرداخت بدهی خود است.

نوازنی خاطرنشان کرد: اداره برق، گاز و آب و فاضلاب ادارات خودگردان هستند همه ادارات ملزم به همکاری و پرداخت بدهی در زمان مقرر هستند.

"سعید نادری" سخنگوی شورای شهر اراک نیز در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم درباره این موضوع با اظهار بی‌اطلاعی اظهار داشت: شورای شهر به این اقدامات اجرایی شهرداری ورودی نمی‌کند و معمولا هم این موضوعات با شورا مشورت نمی‌شود؛ این اقدامات و گروکشی‌ها که سبب لنگ شدن کار مردم باشد، زیبنده هیچ سازمان و مجموعه‌ای نیست.

وی افزود: در هفته‌های اخیر بحث‌هایی درباره بدهی شهرداری به توزیع برق مطرح شد ولی به هرحال شهرداری هم مدعی بود اقداماتی کرده که مطالباتی از شرکت توزیع دارد و متقابلا این شرکت نسبت به شهرداری مواردی را طرح کرد ولی در هرصورت این نوع کار که سبب تعلل خدمت به مردم باشد زیبنده نیست.

به گزارش تسنیم، این کش و قوس و گروکشی و رفتار نامناسب مدیریت شهری در اراک درحالی‌ست که در ماه‌های حضور شفیعی به‌عنوان شهردار از این بحث و جدال‌ها با مدیران دیگر پیش آمده تا جایی که در دعوت از خبرنگاران به رئیس وقت شورا حمله و بعد از آن نیز با سخره نسبت به مدیران ارشد حوزه شهری و عمرانی استان مرکزی اظهار نظر کرد و قطعا این رفتارهای وی تنها دودی خواهد داشت که مستقیم به چشم مردم می‌رود.

از دقایقی پیش و پس از بلوک‌گذاری شهرداری تصمیم به تخلیه خاک در مقابل درب ورودی برق شهرستان اراک را نیز دارد که باید دید تداوم این رفتارها چه منفعتی جز ضرر برای مردم دارد؟

انتهای پیاتم/711/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فنی استانداری خبرنگار تسنیم شهرداری اراک شهردار اراک پرداخت بدهی بلوک گذاری توزیع برق شورای شهر برق اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۲۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی مجتبی حق‌شناس را به‌عنوان «مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان» منصوب کرد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به مجتبی حق‌شناس آمده است:

«با توجه به اجرای سیاست‌های کلان شهرداری در حوزه فضای سبز و بنا به پیشنهاد معاون محترم خدمات شهری و با عنایت به شناختی که از تجارب و توانمندی‌های شما دارم، جنابعالی را به سمت مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب اسلامی با نگاهی تحول‌آفرین نسبت به بهبود، حفظ و نگهداری فضای سبز شهری و برنامه‌ریزی در جهت تأمین منابع آبی پایدار برای فضای سبز موجود و توسعه‌های آتی همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از تجارب همکاران و با استفاده از ظرفیت متخصصان و کارشناسان در انجام وظایف محوله موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747740

دیگر خبرها

  • معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • خاندوزی: تمام بدهی های کشور به بانک توسعه اسلامی را تسویه کردیم