Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-07@09:43:59 GMT

تنها نقطه ضعف سنگربان پرسپولیس؟

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۵۷۵۶

تنها نقطه ضعف سنگربان پرسپولیس؟

خرداد: سنگربان پرسپولیس در بازی با پا مشکل دارد البته نه در شروع مجدد بلکه در پاس های روبه عقب و زمانی که تحت فشار قرار گیرد.
به گزارش خرداد به نقل از شفقنا ورزشی، حامد لک یکی از خریدهای پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی بود.
بعد از جدایی بیرانوند پیش بینی می شد که یحیی گل محمدی به رادوشوویچ اعتماد کند و حداقل در بازی های پیش رو به او بازی دهد اما چند اشتباه بد رادو در بازی های پایانی فصل باعث شد تا یحیی گل محمدی دستور جذب حامد لک را صادر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لک یکی از دروازبان های باتجربه لیگ برتر ایران بود که سابقه پوشیدن پیراهن چند تیم را داشت و علاقه زیادی هم به تیم عوض کردن دارد. اما با دستور یحیی گل محمدی راهی پرسپولیس شد و یکی از بازیکنانی بود که واقعا قبل از پیوستن به سرخ پوشان هم به این تیم علاقه داشت.
سنگربان جدید پرسپولیس مثل دیگر خریدهای این تیم خیلی زود خود را به ترکیب اصلی رساند. لیگ قهرمانان آسیا بهترین فرصت برای حامد لک بود تا توانایی های خود را به اثبات رساند و اینگونه هم شد. او در چهار بازی مرحله گروهی و یک بازی یک هشتم نهایی تنها یک گل دریافت کرده است و یکی از اصلی ترین دلایل صعود تیمش به جمع هشت تیم بوده است.
لک هم مانند هر دروازبانی نقاط ضعف دارد. شاید مهم ترین نقطه ضعف سنگربان جدید پرسپولیس در بازی با پا باشد. مدافعان پرسپولیس با توجه به تبحر بیرانوند در بازی با پا عادت دارند که بیشتر توپ را به او بدهند تا تیم را از زیر فشار خارج کنند و به همین بیشتر توپ را هم به لک می دهند.
سنگربان پرسپولیس در دیدار برابر السد وقتی توپ ها را به او پاس می دادند به خوبی تصمیم نمی گرفت و بیشتر توپ ها را یا شوت می زد و یا مستقیم به بیرون می فرستاد و در بدترین حالت باعث شکل گیری ضد حمله می شد.
این نقطه ضعف لک ما را به یاد ابراهیم میرزاپور سنگربان سابق تیم ملی فوتبال ایران می اندازد البته ناگفته نماند که سنگربان کنونی پرسپولیس روی شروع مجددها و طراحی ضد حملات مثل بیرانوند است و چند بار برابر السد هم با یک ضربه دروازه تیمش را در موقعیت گلزنی قرار داد. او بدشانس بود که ضد حمله ای که طراحی کرد با ضربه آل کثیر به گل تبدیل نشد.
در فوتبال مدرن دنیا یک دروزابان باید در بازی با پا هم تبحر زیادی داشته باشد و باتوجه به اینکه بازی در محوطه جریمه آغاز می شود باید یک دروزابان هم به ویژه لک بازی با پای خود را تقویت کند تا بتواند عملکرد بهتری از خود نشان دهد.
بازهم باید گفت که سنگربان جدید پرسپولیس به خوبی تاکنون نمره قبولی را گرفته است و نشان داده که جایگزین خوبی برای بیرانوند خواهد بود. برچسب ها: پرسپولیس ، حامد لک

منبع: خرداد

کلیدواژه: پرسپولیس حامد لک بازی با پا حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۵۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احترام نظامی بیرانوند به هواداران پرسپولیس / فیلم

احترام نظامی بیرانوند به هواداران پرسپولیس / فیلم

دیگر خبرها

  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • احترام نظامی بیرانوند به هواداران پرسپولیس / فیلم
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • کشدارترین حواشی قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان بی‌تاثیر بود؛ بدون دست هم می‌توانست بازی کند!
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • داور دو بازی حساس پرسپولیس و استقلال + تاریخ و ساعت پخش
  • بنیادی فر داور پرسپولیس شد/ سوت بازی استقلال در دستان کوپال
  • داور ۲ بازی حساس پرسپولیس و استقلال مشخص شد
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی