Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:50:00 GMT

۳۵ واحد مسکونی ویژه محرومان در باشت افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۵۷۸۰

۳۵ واحد مسکونی ویژه محرومان در باشت افتتاح شد

فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد روز دوشنبه در حاشیه آیین بهره برداری از این واحدهای مسکونی به خبرنگار ایرنا گفت: این واحدهای مسکونی در مناطق روستایی و برای افراد کم بضاعت با مشارکت جهادگران بسیجی باشت احداث شده است.

سردار حمید خرمدل بیان کرد: برای احداث این واحدهای مسکونی ویژه محرومان در این شهرستان ۱۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از گازکشی ۱۷۰ واحد مسکونی محرومان باشت با مشارکت جهادگران بسیجی این شهرستان خبر داد و افزود: برای این طرح ها ۲ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این خانواده های کم بضاعت توان مالی تامین هزینه خرید انشعاب گاز را نداشتند.

وی عنوان کرد:امروز همچنین عملیات اجرایی احداث ۷۰ سرویس بهداشتی ویژه محرومان در باشت آغاز شد.

خرمدل گفت: برای ساخت هر یک از این سرویس های بهداشتی ۲۰ میلیون ریال اعتبار پیش بینی شده است.

خرمدل با اشاره به اهمیت خدمت به محرومان در فرهنگ بسیجیان ابرازامیدواری کرد:خدمات به خانواده های نیازمند ادامه داشته باشد.

امروز همچنین با حضور فرمانده سپاه کهگیلویه وبویراحمد ۳۰ نفر از خانواده های ایثارگران و افرادی که در مهار بحران کرونا در باشت فعالیت داشتند تجلیل و به آنان لوح سپاس اهدا شد.

دیدار با چند خانواده شهید از دیگر برنامه های سفر یک روزه فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان باشت بود.

شهرستان ۲۲ هزارنفری باشت در جنوب شرقی کهگیلویه و بویراحمد ۹۲ شهید و۴۰۰ جانباز دارد.

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد باشت هفته دفاع مقدس قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد باشت هفته دفاع مقدس قاسم سلیمانی کهگیلویه وبویراحمد باشت هفته دفاع مقدس قاسم سلیمانی اخبار کنکور فرمانده سپاه کهگیلویه کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۵۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۱۵۰۰۰۰ واحد مسکونی در تهران از ماه آینده

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از آغاز کلنگ‌زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی از ماه اینده در تهران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی هدایت در نشست خبری امروز خود با اشاره به اینکه سال گذشته براساس تکلیف تعیین شده توسط شورای شهر برای شهرداری، حدود 5 هزار و 900 پلاک در تهران نوسازی شد، اظهار کرد: کلنگ‌زنی 150 هزار واحد مسکونی نیز با همکاری نهادها صورت گرفته که با رویکرد نوسازی بافت فرسوده ناپایدار و اراضی ناکارامد است.

وی با اشاره به اینکه تهیه مسکن استطاعت‌پذیر هدف ما برای افراد نیازمند مسکن است، افزود: یک زمین دو هزار متری در گلابدره برای اقدامات فرهنگی اجتماعی و ورزشی مدنظر قرار گرفته است و اجرای آن آغاز شد علاوه بر این پروژه بازآفرینی باغ‌راه حضرت فاطمه زهرا(س) که چند سالی است با هدف توسعه گردشگری و برقراری عدالت اجتماعی در حال ساخت است به مرحله تکمیل و بهره‌برداری نزدیک شده و در ماه‌های آینده در دسترس شهروندان تهرانی قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران تصریح کرد: طرح احداث باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س) به وسعت 10 کیلومتر با هدف کاهش شکاف اجتماعی افزایش سرانه فرهنگی و رفاهی و از سال 1383 آغاز شد و با پیگیری‌های انجام شده و تلاش پیمانکاران فعال در پروژه به مرحله پایانی نزدیک شده است. این طرح محور گردشگری برای مناطق 17 و 18 محسوب می‌شود.

وی با اشاره به لنگ‌زنی بیش از 150 هزار واحد مسکونی در تهران از ماه آینده، خاطرنشان کرد: نقش ما تسهیل‌گری است و در ماه آینده این کار در تهران آغاز خواهدشد؛ این واحدها در بافت فرسوده محدوده‌های ناپایدار و اراضی ناکارآمد ساخته خواهد شد.

به گفته هدایت در شهر تهران باید سالانه 150 هزار واحد ساخته شود تا جلوی فرسودگی شهر گرفته شود این درحالی است که در سال‌های گذشته 40 تا 60 هزار واحد مسکونی ساخته شده که منجر به عقب‌ماندگی‌هایی در این حوزه شده است.

در حال تکمیل ...

دیگر خبرها

  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • آغاز ساخت ۱۵۰۰۰۰ واحد مسکونی در تهران از ماه آینده
  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • (ویدئو) قیمت‌های عجیب واحد‌های مسکونی در افغانستان
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است
  • گچساران و باشت رکورددار بارش باران در کهگیلویه و بویراحمد