Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، منوچهر فخری عصر امروز در جریان سفر به شهرستان گرمسار و در مراسم تجلیل از آتش‌نشانان که به مناسبت هفت مهرماه روز آتش‌نشان برگزار شد، با اشاره اینکه استان پهناور سمنان به لحاظ وسعت جز هفت استان برتر کشور است، اذعان داشت: استان سمنان در مسیر تردد زائرین قرار داشته و خدمات زیادی را ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه هزینه‌های زیادی متحمل آتش‌نشانان می‌شود؛ اما از کمترین میزان بودجه و اعتبارات در این بحث بهره‌مند هستند، افزود: ضروری است در مقوله تخصیص اعتبارات به‌ویژه در شهرداری‌ها مورد توجه ویژه قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به مشکلاتی که در ایام شیوع بیماری کرونا در کشور ایجاد شد، اظهار داشت: می‌توان استان سمنان را کارگاه عمرانی توصیف کرده در این ایام نیز کارهای عمرانی به‌طور جدی پیگیری شده و هیچ خللی در انجام پروژه‌های عمرانی ایجاد نشده است و هرقدر این خدمات صمیمانه‌تر به مردم هبه شود، مورد رضای خداوند متعال خواهد بود.

فخری ضمن گرامیداشت و تبریک روز آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانی کاری دلی است وظیفه و پست و مقام نیست، لذا پرسنل خدوم آتش‌نشانی با حداقل حقوق و مزایا وظایف مرتبط با مردم را به انجام می‌رسانند تا برای مردم حادثه‌ای رخ ندهد.

وی با تأکید بر به‌کارگیری افراد متخصص توانمند در حوزه آتش‌نشانی اذعان داشت: در شهرستان گرمسار به این امر توجه شده است و ۲۶۸ نفر در کل استان در استخدام آتش‌نشانی هستند که این امر بالاتر از استاندارد تعریف‌شده در کشور است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ارتقای پست و مقام آتش‌نشانان را وظیفه خود و دستگاه مربوطه دانست و خاطرنشان کرد: از این حافظان جان و مال مردم حمایت می‌شود؛ شغل آتش‌نشانی وظیفه و پست و مقام نیست و از آنجایی که آتش‌نشانان حافظ ایمنی و امنیت مردم هستند باید این افراد دارای تخصص و بامهارت باشند.

در این آئین اردشیر مطهری نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، سعید متقی فرماندار شهرستان و حجت‌الاسلام آرامی امام جمعه شهرستان، مدیران و مسؤولان استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند و طی آن از تعدادی از آتش‌نشانان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آتش نشانی سمنان نیروهای متخصص آتش نشان منوچهر فخری گرمسار آتش نشانان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۵۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل آتش نشانی یاسوج از ادامه تلاش‌های سه روزه آتش نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله در رودخانه خرسان خبر داد.

محمد رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: یک تیم ۶ نفره غواصی آتش نشانی یاسوج به فرمانده مدیرعامل آتش نشانی پس از حدود ۱۰ کیلومتر پیاده روی در منطقه کوهستانی و سخت گذر، جستجوها را از سمت منطقه «دره شور» شروع کردند.

وی اظهار کرد: این کودک ۵ ساله در منطقه «نارمه» پشت کوه شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری غرق شد که آب رودخانه خرسان جسد این کودک به حوزه استحفاضی استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال داد و نیروهای امدادی با حس انسان دوستانه سه روز است که در تلاش برای پیدا کردن جسد این کودک هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی