Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، جشنواره حساب‌های قرض الحسنه بانک پارسیان برگزار خواهد شد و جایزه ویژه این دوره از قرعه کشی، ۵۰ فقره کمک هزینه خرید واحد مسکونی هر یک به ارزش یک میلیارد ریال است.

همچنین ۶۰ فقره کمک هزینه خرید خودرو داخلی هر یک به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال در کنار ۸۰ کمک هزینه خرید لوازم خانگی تولید داخل هر یک به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال برای شرکت کنندگان در قرعه کشی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ۲۰۰ کمک هزینه سفر به عتبات عالیات هر یک به ارزش ۵۰ میلیون ریال، ۵۰۰ کمک هزینه خرید صنایع دستی هر یک به ارزش ۲۰ میلیون ریال و۱۰۰۰ جایزه نقدی ۵ میلیون ریالی و هزاران جایزه نقدی دیگر نیز بخش دیگری از جوایز قرعه کشی حساب‌های قرض الحسنه پس انداز ریالی صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان است.

جوایز فوق به قید قرعه به سپرده گذارانی که تا ۲۴ مهر ماه نسبت به افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز ریالی و یا تکمیل موجودی حساب حداقل به مبلغ ۵۰۰ هزار ریال اقدام کنند، تقدیم خواهد شد.

پس از برگزاری مراسم قرعه کشی در ۲۹ مهر ماه، اسامی برندگان از طریق شعب سراسر کشور و پایگاه‌های اینترنتی بانک پارسیان و صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان به آدرس www.parsian-bank.ir و www.sandogh.parsian-bank.ir اعلام خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر برای حضور در جشنواره می‌توانید اینجا کلیک کنید و از نزدیک‌ترین شعب به موقعیت خود مطلع شوید.

* این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5035204

منبع: مهر

کلیدواژه: بانک پارسیان قرعه کشی مسابقات قرض الحسنه چهل سالگی دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا دفاع مقدس کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه زلزله قرض الحسنه بانک پارسیان کمک هزینه خرید یک به ارزش میلیون ریال قرعه کشی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۵۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت بیش‌از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) با اٌفت ۱۱۳۷۹.۵۸ واحدی به ۲,۲۴۸,۳۶۵.۶۵ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به ریزش ۲۵۵۵.۳ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۱.۵۰۷ میلیارد سهم بود که طی ۸۸,۷۳۸ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۸,۶۸۲.۴۰۶ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۷،۹۲۰،۹۰۹.۷۳۴ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6097844 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • افت بیش‌ از ۲ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات
  • هشتمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد
  • در دومین مرحله قرعه کشی پذیرنده ملی شاید شما برنده باشید
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • افت بیش‌از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات
  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • سنگ چاقو تیز کنی که برای قصاب ۸۰۰ میلیون ریال آب خورد!
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • وقف یک قطعه زمین به ارزش ده میلیارد ریال در شهر دیر
  • روزگار سپری شده اسکناس ایرانی