Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در سفر به شهرستان گرمسار و در مراسم تجلیل از آتشنشانان که به مناسبت هفت مهرماه روز آتش نشان برگزار شد، با اشاره اینکه استان پهناور سمنان به لحاظ وسعت جز هفت استان برتر کشور است، اذعان داشت: استان سمنان در مسیر تردد زائرین قرار داشته و خدمات زیادی را ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه با بیان اینکه هزینه‌های زیادی متحمل آتش نشانان می‌شود، اما از کمترین میزان بودجه و اعتبارات در این بحث بهره‌مند هستند افزود: ضروری است در مقوله تخصیص اعتبارات به ویژه در شهرداری‌ها مورد توجه ویژه قرار گیرد.

فخری با اشاره به مشکلاتی که در ایام شیوع بیماری کرونا در کشور ایجاد شد، اظهار داشت: می‌توان استان سمنان را کارگاه عمرانی توصیف کرده در در این ایام نیز کار‌های عمرانی بطور جد پیگیری شده و هیچ خللی در انجام پروژه‌های عمرانی ایجاد نشده است و هر قدر این خدمات صمیمانه‌تر به مردم هبه شودمورد رضای خداوند متعال خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ضمن گرامیداشت و تبریک روز آتش نشانی بیان کرد: آتش نشانی کاری دلی است وظیفه و پست و مقام نیست، لذا پرسنل خدوم آتش نشانی با حداقل حقوق و مزایا وظایف مرتبط با مردم را به انجام می‌رسانند تا برای مردم حادثه‌ای رخ ندهد.

او با تاکید بر بکارگیری افراد متخصص توانمند در حوزه آتش نشانی ابراز داشت: در شهرستان گرمسار به این امر توجه شده است و خوشبختانه ۲۶۸ نفر در کل استان در استخدام اتش نشانی هستند که این امر بالاتر از استاندارد تعریف شده در سطح کشوراست.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی تامین اعتبار آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۵۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زایمان در منزل با کمک نیرو‌های عملیاتی اورژانس دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اعلام این خبر گفت :بعد از تماس مددجو یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی شهری ولی عصر (عج) به محل اعزام و زایمان با کمک کارشناسان فوریت‌های پزشکی در منزل انجام شد.
به گفته ی پژمان قرائیان مادر و نوزاد دختر با حال عمومی خوب به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ولایت دامغان منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش باشد
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • زایمان در منزل با کمک نیرو‌های عملیاتی اورژانس دامغان
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟
  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • سربازان از این طریق امریه بگیرند
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • ضرورت پاکسازی معابر شهر‌ی از خاک و نخاله
  • رعایت نشدن قانون بکارگیری نیرو در بخشی از شعبه‌های دادگستری
  • خبر خوش برای سربازان