Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@02:16:36 GMT

هشدار درباره افت صادرات کشور

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۶۳۰۲

هشدار درباره افت صادرات کشور

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، غلامحسین شافعی امروز در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی گفت: در یکی دو ماه آینده ما شاهد افت صادرات خواهیم بود در حالی که با توجه به اتفاقاتی که در خصوص نرخ ارز افتاده میتوانستیم وضعیت متفاوت تری در خصوص صادرات داشته باشیم .

رئیس اتاق بازرگانی تهران اظهار داشت: تصمیمات یکباره در حوزه صادرات آینده بدی را برای ما در حوزه صادرات خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه مشکل ما در خصوص صادرات  مرتبط با وزارت ضمن و سازمان توسعه تجارت است بیان داشت: سازمان توسعه تجارت در مقابل سیاست های ارزی به یک سازمان کاملا منفعل تبدیل شده و در برابر سیاست های ارزی تسلیم است.

پربیننده ترین نقره‌فروش‌ها نقره‌داغ شدند چراغ سبز تجار به جایگزین کردن دلار طرح تامین کالای اساسی یا ابر تورم؟/ حمایت از دهک‌های پایین با حذف ارز ترجیحی ماجرای پرداخت یارانه جدید چیست؟ افزایش قیمت‌ها تقصیر چه کسی است؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بخش خصوصی اتاق بازرگانی بخش خصوصی نرخ ارز صادرات اتاق بازرگانی غلامحسین شافعی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۶۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار؛ این قارچ‌ها را نخورید

به گزارش خبرآنلاین، سازمان اورژانس کشور از مسمومیت ۵۳ نفر در بازه زمانی ۸ فروردین تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در کشور خبر داد و اعلام کرد ۱۴ نفر از این مسمومان همچنان بستری و تحت نظر هستند.

طبق اعلام این سازمان استان‌های فارس با ۱۶، لرستان با ۱۲ و کرمانشاه با ۱۰ نفر، بیشترین مسمونان با قارچ وحشی را در کشور داشته‌اند. هیچ یک از مسمومان، جان خود را از دست نداده است.

این سازمان با اشاره به حجم بالای بارش در فصل بهار در اکثر نقاط کشور و افزایش رویش انواع قارچ‌ها در طبیعت، اعلام کرد: برخی گروه‌های طبیعت گرد نسبت به مصرف این قارچ‌ها اقدام می‌کنند که می تواند موجب بیماری آنها شود. با توجه به گرایش جوانان و مردم به طبیعت گردی، لازم است هشدارهای لازم نسبت به پرهیز از مصرف قارچ‌ها در طبیعت داده و رسانه ها نیز در این زمینه اطلاع نقش آفرینی کنند.

233233

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903103

دیگر خبرها

  • ۴۰ درصد شرکت‌های خلاق مرتبط به کودک و نوجوان است
  • نگران آینده پزشکی ایران هستم/ بحران پرستاری سراغ پزشکی خواهد آمد
  • مهم‌ترین اولویت مجلس آینده از نگاه لاهوتی
  • صادرات ۲۷۰ هزار تن محصولات کشاورزی از کردستان
  • هشدار؛ این قارچ‌ها را نخورید
  • هشدار وقوع سیل برای روزهای آینده
  • هشدار وقوع سیل برای روزهای آینده در بیش از ۱۵ استان کشور
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • با «ساخت ایران» مشکل دارند!
  • مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو عنوان کرد: ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات‌پزشکی به ۲۰ کشور آفریقایی