Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@00:35:11 GMT

استمرار ثبات قیمت مرغ در بازار

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۶۳۸۶

صراط:

عظیم حجت عضو هیئت مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به ثبات قیمت مرغ در بازار گفت: امروز متوسط نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری۱۲ هزار و ۹۰۰ تا ۱۳ هزار تومان و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی ۱۷ هزار و ۵۰۰ تا ۱۹ هزار تومان است.

وی افزود: با توجه به شرایط فعلی عرضه و تقاضا پیش بینی می‌شود که قیمت مرغ تا پایان هفته نوسان چندانی نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت درباره مسائل مطرح شده پیرامون گرانی مرغ در ماه آتی بیان کرد: با استمرار روند افزایش قیمت نهاده‌های دامی، مرغدار چاره‌ای جز تعطیلی تولید یا افزایش قیمت مرغ به عنوان‌ محصول نهایی ندارد.

این مقام مسئول ادامه داد: اگر کنجاله سویا به میزان کافی از طریق سیستم دولتی به دست مرغدار نرسد، قیمت افزایش می‌یابد، در غیراینصورت انتظار افزایش قیمت نداریم.

وی با اشاره به اینکه بازار نهاده‌های دامی نسبت به گذشته تغییر خاصی نداشته است، افزود: هم اکنون بخشی از نهاده‌های دامی از طریق سیستم بازارگاه و بخش دیگر از بازار آزاد تامین می‌شود.

حجت از افزایش ۱۰ درصدی نرخ مصوب کنجاله سویا در بازار خبر داد و گفت: در حال حاضر هر کیلو کنجاله سویا در بازار آزاد با نرخ ۱۳ هزار تومان و ذرت ۳ هزار تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان داد و ستد می‌شوند.

وی نرخ واقعی هر کیلو مرغ زنده را ۱۷ تا ۱۸ هزار تومان و مرغ گرم را ۲۳ تا ۲۵ هزار تومان اعلام کرد و گفت: هم اکنون مرغداران در فروش هر کیلو مرغ حدود ۴ هزار تومان متضرر هستند.

عضو هیئت مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی در پایان درباره آینده تولید مرغ تصریح کزد: با استمرار زیان فعلی، برخی از مرغداران به سبب نبود نقدینگی لازم قادر به ادامه تولید نخواهند بود که با این وجود بازار مرغ با چالش جدی مواجه خواهد شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: قیمت مرغ عظیم حجت گرانی مرغ صراط هزار تومان قیمت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۶۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت؟

قیمت نفت در بحبوحه احتمال کاهش ذخیره‌سازی‌های نفت و فرآورده‌های نفتی آمریکا و تداوم تنش‌ها در خاورمیانه افزایش یافت.

به گزارش مهر، قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه (پنجم اردیبهشت) پس از آنکه داده‌های صنعت در هفته گذشته کاهش غیرمنتظره ذخایر نفت خام آمریکا را نشان داد، افزایش یافت که نشانه مثبتی برای تقاضا بود. اگر چه بازار‌ها به‌دقت مراقب خصومت‌ها در خاورمیانه بودند.

قیمت نفت خام شاخص برنت دریای شمال امروز ساعت ۶ و ۳۴ به وقت گرینویچ با ۲۶ سنت یا ۰.۲۹ درصد افزایش به ۸۸ دلار و ۶۸ سنت برای هر بشکه رسید.

در همین حال، هر بشکه نفت خام دبلیوتی‌آی آمریکا با ۲۶ سنت یا ۰.۳۱ درصد افزایش، ۸۳ دلار و ۶۲ سنت معامله شد.

به‌گفته منابع بازار با استناد به آمار مؤسسه نفت آمریکا، ذخیره‌سازی‌های نفت خام آمریکا در هفته منتهی به ۱۹ آوریل ۳ میلیون و ۲۳۷ هزار بشکه کاهش یافت، درحالی‌که ۶ تحلیلگر در نظرسنجی رویترز انتظار افزایش ۸۰۰ هزار بشکه‌ای را داشتند.

معامله‌گران بازار نفت برای تأیید این کاهش منتظر داده‌های رسمی ایالات‌متحده آمریکا درباره ذخیره‌سازی‌های نفت و فرآورده‌های نفتی، خواهند بود.

دیگر خبرها

  • صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی
  • آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت؟
  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست
  • تولید ماهانه تخم مرغ به ۱۱۲ هزارتن رسید
  • ثبات قیمت نفت در بازار‌های جهانی/ برنت ۸۷.۱۱
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • عقب‌گرد قیمت کاغذ در بازار آزاد
  • قیمت طلا و سکه کاهشی می‌شود
  • استمرار حل و فصل مسائل مرزی آذربایجان و ارمنستان لازمه ثبات پایدار در قفقاز جنوبی است
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول