Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@07:24:41 GMT

اخبار کوتاه خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۶۶۶۶

اخبار کوتاه خراسان رضوی

باخرز- فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی خراسان رضوی از کشف یک شیء عتیقه و تاریخی در شهرستان باخرز خبر داد.

سرهنگ محمدعلی مدیر به خبرنگار ایرنا گفت: نیروهای پایگاه حفاظت میراث فرهنگی بر اساس خبر دریافتی مبنی بر نگهداری اشیای عتیقه در یک منزل پس از بررسی صحت خبر در معیت نیروی انتظامی شهرستان و اخذ مجوز از دادستان با رعایت موازین شرعی به محل مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از بازرسی منزل یک قطعه شیء فلزی تاریخی کشف و یک متهم در این ارتباط به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی خراسان رضوی ادامه داد: دوره تاریخی این شیء توسط کارشناسان میراث فرهنگی در حال بررسی است.

شهرستان باخرز در ۲۱۰ کیلومتری مشهد قرار دارد.

تربت‌حیدریه- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه از ارایه خدمات رایگان دندانپزشکی به بیش‌از ۳۰۰ مراجعه کننده همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به نقل ‌از الهام بهره‌مند گزارش داد: گروه جهادی شهید سپهبد سلیمانی حوزه بسیج ادارات تربت‌حیدریه با همکاری جامعه دندانپزشکان این شهرستان و معاونت بهداشتی این واحد دانشگاهی در محله‌های شهید چمران، کوی صدف، کوی امام (ره)، حیدر آباد، مقبره امامزاده احمد الرضا (ع) بوری آباد، بقعه متبرکه بی بی حسنیه و روستای سیوکی مستقر شده و به مراجعه کنندگان خدمات رایگان دندانپزشکی ارایه کردند.

وی، معاینه، کشیدن و ترمیم دندان را از جمله خدمات ارایه شده به مراجعه کنندگان ذکر کرد و افزود: در این طرح هفت دندانپزشک و ۲ دستیار دندانپزشک، خدمت‌رسانی به بیماران را بر عهده داشتند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه ادامه داد: اعزام گروه‌های جهادی به مناطق مختلف با هدف افزایش شاخص‌های سلامت مردم، رضایتمندی اقشار مختلف را به همراه داشته است.

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه ۳۶۳ هزار نفر جمعیت ساکن سه شهرستان تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه در جنوب استان خراسان رضوی را زیرپوشش دارد.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری تربت حیدریه باخرز میراث فرهنگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری تربت حیدریه باخرز میراث فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری تربت حیدریه باخرز میراث فرهنگی اخبار کنکور دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه میراث فرهنگی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۶۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر جهاد کشاورزی تربت جام روز چهارشنبه گفت: این مرکز با ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ راس دام سبک و سنگین در حاشیه شهر احمدآباد صولت و در هشت کیلومتری جاده تایباد- تربت جام احداث شده است.   باقر خدادادی افزود: میدان عرضه دام زنده تربت جام شامل پست دامپزشکی، محل کشتار اضطراری، اتاق معاینات دامپزشکی، مرکز خدمات دامپزشکی و دامپروری، سکوی تخلیه و بارگیری دام، کوره لاشه‌سوز، انبار علوفه و مواد کنسانتره ، محل شب ماند دام، باجه بانکی، باسکول و پارکینگ است.   وی ادامه داد: فعالیت این مرکز تحت نظارت اداره دامپزشکی شهرستان تربت جام است و مردم می توانند با اطمینان خاطر از رعایت موازین بهداشتی با حضور در این محل، بدون واسطه گوسفند زنده را تهیه کنند.   مدیر جهاد کشاورزی تربت جام گفت: برای ایجاد تعادل در فروش دام زنده، دامداران و گله داران در روستاهای تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد می‌توانند دام زنده تولیدی خود را در این محل عرضه کنند.   جمعیت دامی شهرستان تربت جام شامل ۳۶۰ هزار راس دام سبک و ۱۲ هزار راس دام سنگین است.

دیگر خبرها

  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان
  • اغازواکسیناسیون پنوموکوک (سینه پهلو)در مجموعۀ زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • برپایی ایستگاه سلامت در شهرک سلامت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه