Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد کرمی عصر دوشنبه در نشست قرارگاه محرومیت زدایی استان که با حضور ولی زاده نماینده بنیاد مستضعفان کشور، فرمانداران ملکشاهی و هلیلان و دیگر اعضا در استانداری ایلام برگزار شد، با عنوان این مطلب که استاندار ایلام شخصاً فرماندهی قرارگاه سازندگی محرومیت زدایی در استان را بر عهده گرفته‌اند، افزود: به همت اعضای قرارگاه سازندگی استان اقدامات بسیار خوبی در راستای محرومیت زدایی در استان به ویژه دو شهرستان ملکشاهی و هلیلان صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن قدردانی از نگاه مسئولان بنیاد مستضعفان کشور به استان، گفت: با اختصاص اعتبارات بسیار خوب به استان برنامه ریزی خوبی در ذیل قرارگاه محرومیت زدایی استان شکل گرفته و بخش خوبی از آن هم محقق شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با تأکید بر پیگیری مدیران دستگاه‌های اجرایی و زیرمجموعه قرارگاه محرومیت زدایی در اجرای مصوبات و جذب اعتبارات، اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی با فعال کردن روابط عمومی‌ها نسبت به مستندسازی اقدامات صورت گرفته و ارائه گزارشات در قرارگاه محرومیت زدایی اقدام کنند.

پروژه‌های تعریف شده در قرارگاه محرومیت زدایی

وی در ادامه به سفر منصوری رئیس بنیاد علوی به شهرستان محروم هلیلان اشاره کرد و بیان کرد: در این سفر بیش از ۴۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی و تسهیلات اشتغال زایی به شهرستان‌های محروم هلیلان و ملکشاهی تخصیص یافت.

وی افزود: دستاورد مهم این سفر معرفی دو شهرستان هلیلان و ملکشاهی در استان به عنوان هدف محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان بود.

معاون استاندار ایلام به پروژه‌های تعریف شده در قرارگاه محرومیت زدایی برای شهرستان هلیلان اشاره کرد و گفت: این پروژه‌های در حوزه راهسازی، پل سازی، تکمیل پمپاژها، آبرسانی به روستاها و زمین‌های کشاورزی، بخش عمرانی بهداشت و درمان و … قرار دارند.

وی افزود: علاوه بر اعتبارات مصوبات مذکور برخی مصوبات کلی هم داشتیم به عنوان مثال کمک به احداث زمین چمن مصنوعی، کمک به احداث خانه‌های بهداشت و … بود که بایست پیگیری‌های لازم در این موارد نیز صورت گیرد.

کد خبر 5035554

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی محرومیت زدایی چهل سالگی دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا دفاع مقدس کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه زلزله قرارگاه محرومیت زدایی محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۷۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام

                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ استاندار ایلام در دیدار با معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در خصوص اختصاص مبلغ ۳۵ میلیارد تومان کمک به توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان بحث و گفتگو کرد.   گفتنی است از این مبلغ که با پیگیری‌های بهرام‌نیا  برای توسعه و تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان اختصاص داده شده بود در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۵ میلیارد تومان تامین و پس از این دیدار نیز دستور اختصاص و تامین ۱۰ میلیارد تومان دیگر داده شد.

دیگر خبرها

  • قرارگاه مردم نهاد در سازمان مدیریت بحران کشور تشکیل شده است
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • اختصاص اعتبار برای ساماندهی مسیل‌های شهر ایلام
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • اختصاص ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب ایلام
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام