Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24 رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از پلمب سفره‌خانه‌ای در جردن‌ و دستگیری ۱۰ زن و مرد خبر داد.

سرهنگ نادر مرادی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، از پلمب یک سفره‌خانه سنتی در منطقه جردن خبر داد و گفت: مأموران پلیس امنیت با رصد اطلاعاتی متوجه شدند که در یک سفره‌خانه سنتی مراسم رقص و پایکوبی در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:‌ مأموران با دستور قضایی وارد واحد صنفی مربوطه شده و بیش از 10 نفر زن و مرد را که حالت طبیعی نداشتند با دستور قضایی دستگیر کردند.رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت تصریح کرد: واحد صنفی متخلف نیز پلمب و صاحب واحد نیز دستگیر و همراه سایر دستگیر شدگان تحویل زندان شدند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: سفره خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۷۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوکیشن سریال خانه سبز پس از ۳۰ سال (فیلم)

 

 

 

منبع : برترین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تغییر چهره و صدای بهروز سریال پایتخت بعد ۵ سال (فیلم) تیپ و استایل جدید بازیگر نقش کودکی جواد جوادی در ونکوور (فیلم) تغییر صدا و چهره رحمان و رحیم سریال پایتخت بعد ۹ سال (فیلم)

دیگر خبرها

  • پابند الکترونیک سارق را حین سرقت به دام انداخت
  • سارقان اماکن خصوصی و کابل‌های برق در «جاجرم» بازداشت شد
  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد
  • تالار افلاک خرم آباد به علت تیراندازی‌ در مجالس عروسی پلمب شد
  • لوکیشن سریال خانه سبز پس از ۳۰ سال (فیلم)
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز