Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، یکی از بزرگ‌ترین مشکلات محل منطقه ۱۳ اصفهان خیابان نیمه‌تمام آزادگان است که پس از ۳۰ سال این طرح اجرا شد اما پس از گذشت ۴ سال خیابان نیمه تمام و رها شده است که عبور و مرور را مختل کرده و سبب آلودگی‌های محیط زیستی نیز شده است.

روابط عمومی منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان در این باره به خبرنگار فارس گفت: محله دستگرد یکی از محلات منطقه ۱۳ است که بافت بومی و قدیمی دارد، عملیات آزادسازی فاز دوم خیابان دستگرد به طول یک کیلومتر و عرض ۱۸ متر از سال ۹۸ کلید خورده و در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد فاز دوم آزاد سازی شده است که با اتمام این کار در دو ماهه آینده عملیات عمرانی و خیابان‌سازی در اسرع وقت آغاز می‌شود و خیابان دستگرد تا قبل از پایان سال ۹۹ برای استفاده شهروندان آماده بهره‌برداری می‌‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوع رسیدگی به وضعیت خیابان دستگرد اصفهان یکی از سوژه‌های ثبت‌شده مخاطبان در سامانه «فارس من» با عنوان «درخواست ساخت فاز دوم خیابان آزادگان محله دستجرد اصفهان» بوده است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری منطقه 13 اصفهان بافت فرسوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۷۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک

خانه بهداشت خوزنان با سرمایه گذاری خیرسلامت احداث شده است.

این مرکز درمانی علاوه بر جمعیت هزار و ۲۰۰ نفری، اهالی روستا‌های ابراهیم آباد، صَمغ آباد، قاضی کلایه و کَذَلَک را هم پوشش می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید