Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@07:49:20 GMT

انجام ۵۷۵ مأموریت امدادی در لاهیجان

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۵۸۴۲۲

انجام ۵۷۵ مأموریت امدادی در لاهیجان

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان گفت: آتش‌نشانان این سازمان در شش ماه نخست امسال به ۵۷۵ مورد عملیات اطفای حریق و امداد و نجات اعزام شدند.

حمید خیراندیش در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آتش‌نشانان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان در شش ماه گذشته، به ۵۷۵ مورد عملیات اعزام شدند که از این تعداد عملیات ۳۶۹ مورد آتش سوزی و ۲۰۶ مورد امداد و نجات بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آتش نشانان لاهیجان در این تعداد عملیات به اطفای حریق ۲۱۰ مورد علفزارها و جنگل، ۴۲ مورد آتش سوزی منزل مسکونی، ۲۸ مورد واحد تجاری، پنج مورد اماکن عمومی و ادارات، یک مورد اماکن صنعتی و تولیدی، شش مورد تأسیسات شهری، ۲۶ مورد خودرو و موتور سیکلت و ۵۱ مورد سایر عملیات اطفای حریق اعزام شدند.

به گفته رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان، علت آتش سوزی بسیاری از منازل مسکونی و تجاری در لاهیجان بی احتیاطی، فرسودگی تأسیسات برقی و اتصال سیم‌های برق بوده است.

خیراندیش عنوان کرد: آتش نشانان لاهیجان در این مدت به تعداد ۲۰۶ مورد عملیات امداد و نجات و ایمن سازی شامل تصادف جاده‌ای وسایل نقلیه، سقوط از ارتفاع، رفع آبگرفتگی، عملیات غریق و سایر حوادث به شهروندان خدمات ارائه کرده‌اند.

وی افزود: حوادث در این شهر نسبت به مدت مشابه سال قبل در مجموع ۲۰ درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان خاطرنشان کرد: در این مدت کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان ۷۴ مورد از ساختمان‌های شهر را مورد بازدید قرار داده اند و برای این ساختمان‌ها گواهی پایان کار صادر شده است.

به گزارش ایمنا، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان با ۴۹ نیروی انسانی و هشت خودروی اطفای حریق، دو تانکر آب‌رسان، در سه ایستگاه فعالیت می‌کند.

کد خبر 446917

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران حقوق شهروندی مشارکت شهروندان فرهنگ شهروندی شهرداري لاهيجان آتش نشاني شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آتش نشانان اطفای حریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۸۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود

تین نیوز

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان از نوسازی ناوگان این سازمان در سال جاری خبر داد و گفت: در نخستین گام از نوسازی ناوگان از ابتدای هفته جاری دو دستگاه کمپرسی ده چرخ جدید به ناوگان اضافه شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، هادی اسحاقیان اظهار کرد: از اوایل سال ۱۴۰۱ با سیاست گذاری کلان انجام شده در سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان برنامه ریزی برای نوسازی ناوگان این سازمان انجام و در دو قالب ماشین آلات خدمات شهری و ماشین آلات عمرانی اقدامات لازم برای نوسازی انجام شده است.

اسحاقیان افزود: در این ارتباط چندین مناقصه برای خرید ماشین آلات مختلف در سال گذشته انجام شد و با تعیین پیمانکار، فرایند ساخت مکانیزم ها و ماشین آلات آغاز شده است.

وی تصریح کرد: در اولین گام از نوسازی ناوگان نیز از ابتدای هفته جاری دو دستگاه کمپرسی ده چرخ جدید به ناوگان اضافه شد و در حال ارائه خدمات است و از این طریق توانسته ایم خدمات را با کیفیت مطلوب تری ارائه کنیم.

اسحاقیان ادامه داد: امیدواریم تا نیمه سال ۱۴۰۳، ماشین آلات و مکانیزم های جدیدی به ناوگان سازمان اضافه شود و از این طریق بتوانیم فرایند نوسازی را تقویت و کیفیت خدمات را افزایش دهیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • سربازان از این طریق امریه بگیرند
  • آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • انجام ‌۱۵۷۸ عملیات امدادی توسط آتش نشانی سمنان/ فوتی نداشتیم
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه