Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهر آبسرد گفت: زنان ما در هشت سال دفاع مقدس، حماسه سازان گمنام و آیینه تمام نمای شجاعت بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، در آخرین روز از هفته دفاع مقدس امام جمعه شهر آبسرد با حضور دماوند در منزل سرکار خانم علی بابایی بانویی که در زمان جنگ تحمیلی کمک و خدمات شایانی نموده بود دیدار و از زحمایت وی تقدیر نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام  سید احمد میرشریفی امام جمعه شهر آبسرد دماوند، در این بازدید گفت: دفاع مقدس مانند اقیانوس بیکرانی است که هر چه از آن می‌گذرد،‌عظمت و ژرفاییش بیشتر آشکار می‌شود
وی افزود: زنان در دوران جنگ تحمیلی دوشادوش مردان به صورت مستقیم به عنوان پزشک یا پرستار و غیرمستقیم در قالب ستاد پشتیبانی جبهه و جنگ از مرزهای ایران اسلامی حفاظت کردند.
میرشریفی خاطرنشان کرد: زنان ما حماسه سازان گمنام و آیینه تمام نمای شجاعت بودند که دوشادوش مردان در صحنه های سخت مجاهدت کردند و در پشت جبهه ها در ستاد پشتیبانی جبهه و جنگ خدمت کردند.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: بانوان ایثارگر دیدار با خانواده شهدا دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۸۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه باید دفاع جانانه و فداکارانه ای از احکام اسلام داشته باشیم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی رادمرد در خطبه‌های نماز جمعه ماهدشت ضمن تبریک روز کارگر عنوان کرد: کار به دلیل تأمین کردن نیازها و لوازم زندگی مردم و کشور اهمیت دارد و در واقع حیات جامعه وابسته به آن است اما اگر کارگر نباشد، از کار و آثار آن و پیشرفت و شکوفایی کشور خبری نیست، بنابراین ارزش کارگر، ارزش حیات جامعه و زندگی مردم است.

وی با تاکید بر ضرورت برجسته کردن ارزش کارگر در جامعه مطرح کرد: نیاز کارگر به کار برای اداره زندگی و اقتصاد خانواده او وابسته به کار کردن است و همچنین نیاز روحی انسان به کار و تأثیر کاملاً محسوس کار در رفع و جلوگیری از بروز انواع فسادها و آسیب‌های اجتماعی، نشان‌دهنده اهمیت فراوان برنامه‌ریزی، سرمایه‌گذاری و اقدام برای تولید کار و اشتغال حقیقی و امنیت شغلی برای کارگران است.

امام جمعه ماهدشت با اشاره به اینکه باید تمام توان خود را برای فرهنگ سازی کار و تلاش به کار گیریم، ضمن تبریک روز معلم بیان کرد: معلم باید بداند در کجا ایستاده و در چه جایگاه قرار گرفته و ارزش کار خود را بداند. عمر فرزندان این مملکت در اختیار معلمان و آینده این کشور وابسته به نوع تربیت و رشدی است که آنها در همه زمینه‌ها به دانش آموزان می‌دهند.

حجت الاسلام رادمرد با تاکید بر اینکه مسؤولان مرتبط باید ارزش و جایگاه معلم را درک و متناسب با آن با معلمان رفتار کنند، اظهار کرد: مسؤولان معلمان را در برنامه‌ها و سیاستگذاری ها اولویت بدانند و مردم نیز قدردان این قشر فرهیخته باشند. مقام معلم باید در جامعه رفیع شود و همه به آن احترام بگذارند.

وی با اشاره به پیش بینی مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نظم نوینی در جهان در حال رخ دادن است و غرب محور آن نیست و غرب رو به زوال نمی‌تواند بار این تغییر را به دوش بکشد، افزود: ایشان جریانات اخیر غزه و حمله ایران به اسرائیل و حمایت جهانی شکل گرفته در جهان و سایر رخدادها را واقع بینانه و به خوبی رصد می‌کنند.

امام جمعه ماهدشت مطرح کرد: این روزها در دانشگاه‌های مطرح آمریکا و فرانسه بخش قابل توجهی از دانشجویان و اساتید و کارکنان در حمایت از فلسطین تجمع به پا کردند و همان نظام‌هایی که در داخل ایران در فتنه‌ها نسبت به دانشجویان موضع می‌گرفتند اکنون در داخل دانشگاه‌ها سخت با آنها برخورد می‌شود.

حجت الاسلام رادمرد با بیان اینکه مطمئن باشد تفکر منحط لیبرال دموکراسی که غرب را احاطه کرده مانند تفکر کمونیستی که از بین رفت، به زودی از بین می‌رود و پرچم اسلام ناب محمدی به اهتزاز در می‌آید، گفت: از طرح نور نیروی انتظامی که در جهت صیانت از عفاف و حجاب جامعه اجرا می‌شود، با قوت حمایت می‌کنیم.

امام جمعه ماهدشت در پایان خاطرنشان کرد: از همه مسؤولان می‌خواهیم با تمام توان وارد عرصه شوند و کمک کنند تا دوباره ارزش‌های اسلام و احکام اسلامی مورد هجمه قرار نگیرد و دفاع جانانه و فداکارانه ای را از احکام اسلام داشته باشیم.

کد خبر 6089082

دیگر خبرها

  • بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد
  • کارگران نقش مهمی در استقلال اقتصادی کشور دارند
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • گلوگاه‌های فساد را ببندید
  • همه باید دفاع جانانه و فداکارانه ای از احکام اسلام داشته باشیم
  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد اما در برابر این ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • بازی با ایران بازی با دم‌ شیر است/به‌زور کسی را بهشت نخواهیم برد اما مقابل ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • یادی از شهید دفاع و حماسه مجتبی آگلی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت