Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با توجه به درخواست خانواده‌های معظم شهدا و همچنین با توجه به اینکه بیش از ۳۰ سال از سنگ مزار شهدا می‌گذرد تعداد زیادی از آنها دچار فرسودگی و شکستگی شده اند بنابراین سازمان آرامستان‌های شهرداری اهواز در زمینه خدمت به خانواده‌های شهدا اقدام به بهسازی و ترمیم سنگ مزار شهدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اقدام سنگ بیش از ۲۹۰ مزار در قطعات یک و ۲ گلزار بهشت آباد ترمیم و بهسازی شد و همچنین طبق برنامه ریزی صورت گرفته پیش بینی می‌گردد در ماه‌های آینده همه سنگ مزار شهدا در این قطعات بهسازی و ترمیم شوند.

همچنین مراسم قرائت دعای پر فیض زیارت عاشورا طبق روال هر هفته در مسجد گلزار بهشت آباد برگزار شد که مسئولان و مدیر عامل سازمان آرامستان‌ها حضور داشتند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مزار شهدا گلزار شهدا سنگ مزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۸۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار

به گزارش خبرنگار مهر، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی عبدالرضا، ایمانی‌فرد اظهارکرد: بامداد امروز سیل وارد روستای مزار سیدعلی (ع) شد و بلافاصله پس از اعلام از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر، دو تیم از پایگاه شوسف اعزام شدند.

رئیس هلال احمر نهبندان افزود: با توجه به حجم زیاد آب در محوطه امامزاده یک تیم پشتیبان نیز از هلال احمر سربیشه اعزام شد.

وی بیان کرد: سه منزل مسکونی نیز در روستا دچار آبگرفتگی شده بود که توسط امدادگران تخلیه شد.

کد خبر 6089031

دیگر خبرها

  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • ترمیم نمرات و سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد
  • رانش زمین در جاده روستایی گلزار محمد_ یافت آباد
  • تجدید پیمان با شهیدالداغی در قالب کاروان خودرویی
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • رفع ۴۰۰ نقطه پرحادثه در کشور/ احداث بزرگراه اهواز خرمشهر در دستور کار