Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام گواهی با بیان اینکه فرماندهان در جنگ تحمیلی با دست خالی در مقابل دشمن ایستادند و حتی یک وجب از خاک کشور را واگذار نکردند، گفت: دفاع مقدس بهترین الگوی جنگ اقتصادی در برابر دشمن است.

حجت الاسلام عبدالعلی گواهی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد چهل سالگی دفاع مقدس گفت: کلمه چهل و اربعین کلمه مقدسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اربعین کلمه ای است که بسیار ارزشمند است و روایت شده است اگر کسی چهل روز کار خوبی را انجام دهد، این رفتار در او ماندگار می شود.

 

معاون تربیت و آموزش دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: امسال چهلمین سالگرد دفاع مقدس را پیش رو داریم. انسان نیز در چهل سالگی نبوغ پیدا می کند. چهل سالگی نشان می دهد که دفاع مقدس در چهل سال گذشته آغاز شده است و جنگ بر علیه کشور ما تحمیل شد و مردم با دفاع جانانه خود توانستند این دفاع را مقدس کنند و حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی را به دشمن واگذار نکردند؛ به همین جهت این دفاع، دفاع مقدس نام دارد.

 

حجت الاسلام گواهی ادامه داد: دشمن در این جنگ اراضی ای را که از ما گرفته بود، مهران، اهواز و خرمشهر در اختیار آنها بود اما به فضل الهی تمام تهاجمات به فرصتی مفید برای ما تبدیل شد و تمامی اراضی که از ما غصب شده بود به کشور بازگشت.

 

وی اظهار کرد: این دفاع از آن جهت دفاع مقدس است که اجازه ندادیم مسیر حرکت انقلاب عوض شود و این حرکت را امام، رهبری و امت، وفاداری و مردم در صحنه حضور یافتند و با تمام وجود و قوا در مقابل آنها ایستادگی کردند.

 

وی در مورد مهمترین ویژگی کاربردی دفاع مقدس در جامعه امروز اظهار کرد: مهمترین الگو از دفاع مقدس برای مسئولان در جامعه امروز استفاده از دفاع مقدس در مسایل اقتصادی است یعنی ما تا دیروز در جبهه جنگ تحمیلی فعالیت می کردیم، امروز جنگ اقتصادی در پیش داریم، در جنگ اقتصادی بهترین چیزی را که می توانیم به عنوان الگو به کار ببریم و از آن استفاده کنیم، این است که بدانیم ما با دست خالی در مقابل 50 کشور جهان ایستادیم؛ این بهترین و شایسته ترین الگو برای مسئولان ما است که به سراغ فرماندهان جنگ بروند و قرارگاه اقتصادی تشکیل دهند و رمز و راز دفاع مقدس را بازگویی کنند و از فرماندهان الگو بگیرند که چگونه با دست خالی توانستید در مقابل دشمنی که یال و کوپال بزرگی برای خود ایجاد کرده بود، ایستادگی کنند.

 

وی گفت: مهمترین مولفه راهگشای مسایل اقتصادی امروز کشور الگو گرفتن از دفاع مقدس است؛ این الگو بسیار پاک، شایسته و مثمرثمر است.

 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: دوران دفاع مقدس هفته دفاع مقدس دفاع مقدس دفاع مقدس جنگ اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۹۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش بصیرت، بهترین ابزار مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان است

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در دیدار با جمعی از معلمان به مناسبت هفته معلم، دانش آموزان را سربازان خط مقدم جنگ نرم دانست و بر لزوم هوشیاری آنها در برابر شگرد‌های هنجارشکنانه دشمنان تاکید کرد.

وی افزود: نگاه دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم در جنگ نرم، به نسل جوان و دانش آموزان است. 

امام جمعه مهریز ادامه داد: امروزه هدف اول دشمن، نوجوانان و جوانان بوده و بهترین ابزار و وسیله مقابله با جنگ فرهنگی دشمن، افزایش بصیرت است.

محی الدینی جنگ امروز را جنگ عقیدتی توصیف کرد و اظهار داشت: دشمن به شدت بر اعتقاد و فرهنگ ما کار می‌کند و باید بیشتر مراقب و مواظب باشیم.

وی گفت: مردم جمهوری اسلامی ایران با تلاش و همت مضاعف پشت سر رهبری و گوش به فرمان و تذکرات ایشان در مسائل فرهنگی، نشر معارف دین و آموزه‌های اسلام به وظیفه خود عمل می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • فعال کردن مراکز اقتصادی وداشتن مرکز هوشمند
  • فعال کردن مراکز اقتصادی وداشتن مرکزهوشمند
  • دانشجویان دنیا به دفاع از مردم فلسطین قیام کردند
  • دولت عزم خود را برای بازدارندگی در عرصه اقتصادی جزم‌ کند
  • مرکز عملیات هوشمند و فعال اقتصادی در کشور تشکیل شود
  • گسترش بصیرت، بهترین ابزار مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان است
  • اقرار مقام ارشد نظامی انگلیس به ضعف دفاعی این کشور در برابر حملات موشکی
  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • حضور تجار در «ایران اکسپو»بهترین پاسخ به ناامن جلوه دادن کشوربود