Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصری گفت: از برگزیدگان جشنواره هفته قرآن و عترت شهرستان دنا تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، امروز سه شنبه (۸ مهر)  «فرهادناصری» با بیان اینکه از برگزیدگان جشنواره هفته قرآن و عترت شهرستان دنا تجلیل شد؛ گفت: در این جشنواره بزرگ که به سبب کرونا با محدودیت ها برگزار شد اما ظرفیت های جدید با استفاده از فضای مجازی و تکنولوژی های روز در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری بر روی مدیران و دست اندرکاران باز شد، که با تمام این محدودیت ها، اصحاب فرهنگ و هنر و قرآن این شهرستان توانستند با کسب ۱۵ مقام برتر و مقام سوم گروه سرود در استان حایز مقام دوم بعد از شهرستان بویراحمد شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دنا تصریح کرد: با توجه به وضعیت شهرستان از لحاظ جمعیت و موقعیت این مقام و موقعیتی درخور و شایسته است که امیدوارم با بررسی نقاط ضعف و قوت در سالهای آتی در رشته های دیگر که این بار شرکت کننده نداشتیم ، بعنوان مدعی شرکت کنیم.

در ادامه برنامه  فرماندار شهرستان دنا با گرامیداشت مناسبت های این ایام گفت: هفته دفاع مقدس، یادآور تلاش و کوشش آحاد ملت ایران و پاسداشت فرهنگ والای ایثار و از خود گذشتگی است و این شاخص های زیبای انسانی و ایمانی در طول جنگ ۸ ساله به عینیت دیده شد.

«عبدالحمید پناهی» به ۸ مهرماه زاد روز حضرت مولانا اشاره کرد و افزود: آثار جلال الدین محمد بلخی مشحون از آیات و روایات قرآنی است و کمتر کتاب عرفانی به زبان فارسی را می توان مشاهده کرد که تا این حد تحت تاثیر قرآن و آموزه های دینی و الهی باشد.

وی در ادامه با سپاس از تلاش های مجدانه برگزیدگان جشنواره هفته قرآن و عترت، خاطر نشان کرد: کسب افتخار و اخذ عنوان در این رویداد مهم استانی نشانگر توانایی ها و استعدادهای بالقوه و موجود در این شهرستان است و امیدواریم با وفاق و همدلی همگان و تلاش بیش از پیش همه مسئولان، شاهد رشد و بالندگی در همه حوزه ها باشیم.

 

 

 

            پایان پیام/630

منبع: شبستان

کلیدواژه: برگزیدگان جشنواره شهرستان دنا قرآن و عترت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۵۹۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل و پاسداشت مقام معلم در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: این همایش بزرگترین و محوری‌ترین همایش هفته معلم است که در مشهد در حال برگزاری است.   سید امیر شوشتری افزود: در خراسان رضوی معلمان بسیاری داشتیم که در حوزه‌های مختلف تدریس و پروژهش، مقام‌های کشوری کسب کرده بودند و در این مراسم از آنها تجلیل می‌شود.   وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در یک سال گذشته توانستیم در حوزه ساخت کلاس‌های درس، کمک‌های خیرین را از ۲۵ درصد به ۴۰ درصد برسانیم، اگرچه که هنوز در این امر باید اقدامات زیادی انجام شود.

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از برگزیدگان المپیاد علمی دانشجویی برگزار شد
  • تجلیل و پاسداشت مقام معلم در مشهد
  • جشنواره نشریات دانشجویی «تیتر ۱۳» به ایستگاه آخر رسید
  • برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی اعلام شدند
  • تنها مکتبی که قادر به اداره جهان بوده قرآن و عترت است
  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • حجاب برای حفظ مقام و جایگاه زن است
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام