Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، ایوب کردمدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: با بیان اینکه 58 شرکت حمل ‌و نقل داخلی شمال استان کالاهای این مدت را جابجا کرده‌اند، اظهار داشت: فرآورده های نفتی، سیمان و مصالح ساختمانی عمده کالاهای حمل شده در این مدت را تشکیل می دهند.

 وی ادامه داد: یک میلیون و 898 هزار و 687 تن کالا در این مدت به مقصد درون استانی و 370 هزار و 812 تن به خارج استان حمل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان افزود: با وجود شیوع ویروس کرونا با تلاش فعالان عرصه حمل کالا در استان، تاکنون خللی در جابجایی کالاهای مصرفی و اساسی مردم به وجود نیامده است.  کرد از صدور 321 فقره کارت هوشمند رانندگان و 142 فقره کارت هوشمند ناوگان باری در 6 ماه نخست سال جاری خبر داد و افزود: صدور کارت هوشمند ناوگان منوط به ارائه درخواست کتبی یا الکترونیکی مالک ناوگان، ارائه اصل و تصویر صفحه نخست شناسنامه و کارت ملی مالک ناوگان، ارایه اصل و تصویر سند رسمی مالکیت، برگ معاینه فنی مجاز و معتبر، کارت مشخصات وسیله نقلیه و تکمیل فرم مشخصات وسیله نقلیه حسب نوع ناوگان موتوری، بیمه نامه شخص ثالث معتبر و همچنین ارائه تعهد نامه موضوع ماده 3 دستور العمل است. وی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر 58 شرکت حمل و نقل داخلی فعال کالا، 3 پایانه بار، 2 انجمن صنفی کارفرمایی شرکت ها و 2 انجمن صنفی کارگری رانندگان باری در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای داخلی کالای تحت پوشش این اداره کل فعالیت می نمایند.       

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۰۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارشنبه این هفته سیستان وبلوچستان ودغدغه‌های شما هم استانی‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بسته خبری تلنگر چهارشنبه هر هفته موضوعات انتقادی سیستان و بلوچستان را به تصویر می‌کشد.

شما هم می توانید سوزه های تلنگری را به شماره ۰۵۴۳۱۱۶۵۰۱۶ اعلام کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هزینه خسارت سیل به روستاهای سیستان و بلوچستان اعلام شد
  • (تصاویر) روستای پزم تیاب سیستان و بلوچستان بعد از سیل
  • خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت
  • وجود ۴۰ هزار کارت بازرگانی در منطقه سیستان برای واردات ۹۰۰ قلم کالا
  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • چهارشنبه این هفته سیستان وبلوچستان ودغدغه‌های شما هم استانی‌ها
  • ببینید | ناگفته‌های دردناک و تلخ زنان سیستان و بلوچستان درباره آب؛ آواره‌ایم!
  • افزایش ۱۲۰۰ صندلی روزانه به ناوگان هوایی کشور
  • جابجایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • یک فروند بوئینگ ۷۳۷ برای پروازهای داخلی به ناوگان هما اضافه شد